Allt í lagi Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Jeg har mange brukbare konsoller, eller, alle mine konsoller er brukbare ellers har jeg ikke giddet å ha dem, ha hadde jeg heller hadt 1 og holdt meg til det. Om det er noen tvil om jeg har alle konsollne så er det bare å se på bildene i skrytetråden som finnes her en eller annen plass på felles forumet. Du trenger ikke å føle deg truffet. Du er jo bare en av millioner. En enkel "mine-konsoller-er-best"-fanboy er jo ikke noe problem.
Bear^ Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 (endret) Jeg har mange brukbare konsoller, eller, alle mine konsoller er brukbare ellers har jeg ikke giddet å ha dem, ha hadde jeg heller hadt 1 og holdt meg til det. Om det er noen tvil om jeg har alle konsollne så er det bare å se på bildene i skrytetråden som finnes her en eller annen plass på felles forumet. Du trenger ikke å føle deg truffet. Du er jo bare en av millioner. En enkel "mine-konsoller-er-best"-fanboy er jo ikke noe problem. Yup, jeg er en typisk "SegaNintendoSonyMicrosoftboy" Endret 19. november 2007 av Bear^
archongamer Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Sonyfanboy som liker 360 best og er sjeleglad jeg lå i kø og frøs for min Wii. Er vel egentlig litt skuffet over alle 3 foreløpig, da man drømte om så mye mer. Men om jeg ville levd uten de? Svaret må bli, Nei!
Bear^ Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Ikke Atari Dessverre, Atari (og dens store 2600) var før min tid (jeg var ikke engang påtenkt, jeg var fremdeles i 2 deler kan man si). Men den er på budsjettplan så den kommer en dag den og.
UrgeLoL Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Hadde selv Atari XE med tastatur og kassettspiller. Mario Bros, Flight Simulator II og ett Redningshelikopter spill var det jeg hadde Kanskje mer en pc, men men. Testet også atari 2600 hos en slektning i den tiden. Det var tider
_norse_ Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Hadde selv Atari XE med tastatur og kassettspiller. Mario Bros, Flight Simulator II og ett Redningshelikopter spill var det jeg hadde Kanskje mer en pc, men men. Testet også atari 2600 hos en slektning i den tiden. Det var tider Choplifter? Det var rått
Dragoncrest Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Hadde Atari Lynx, genial håndholdt konsoll. Skulle også skaffe meg Jaguaren, men kom aldri så langt, en kompis av meg har to dog så vi får se
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Jeg var seriøst Nintendo-fanboy back in the day. Husker vi krangla fælt med Sega-pysene om hvilken konsoll som var best. Eller krangla og krangla; jeg visste jo hvilken konsoll som var overlegen! Må vel ha vært i 3. klasse eller noe.. Akk hvor tiden går, men godt å se at det er noe som består.
Jakoozie Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Jeg har mange brukbare konsoller, eller, alle mine konsoller er brukbare ellers har jeg ikke giddet å ha dem, ha hadde jeg heller hadt 1 og holdt meg til det. Om det er noen tvil om jeg har alle konsollne så er det bare å se på bildene i skrytetråden som finnes her en eller annen plass på felles forumet. Jeg har aldri sett på deg som en fanboy. Og jeg vet du har de konsollene du sier du har. Det jeg skrev var heller ikke retta til deg, eller noen her inne for den saks skyld. Det er mer en mistanke jeg har etter å hengt en del på utenlandske spillforum.
UrgeLoL Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Jeg var seriøst Nintendo-fanboy back in the day. Husker vi krangla fælt med Sega-pysene om hvilken konsoll som var best. Eller krangla og krangla; jeg visste jo hvilken konsoll som var overlegen! Må vel ha vært i 3. klasse eller noe.. Akk hvor tiden går, men godt å se at det er noe som består. Hehe.. husker jeg tok med meg den A5 brosjyren som kom om Playstation noen måneder før selve konsollen kom ut. Stod masse om konsollen, specs og fakta om noen spill som kom ut. Vi svelget rått alle skryte specs som stod i den Der ble flere Sony fanboys født
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå