Gå til innhold

Er du en fanboy?


trydis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var ikke noe fanboy, men etter at Xbox360 svikter hardwaremessig og Wii bare lanserer remakes av sine gammle spill så er jeg blitt nå offisielt en Sony Playstation 3 fanboy til di grader....skummle saker :p

 

Edit: Har levert min Wii hos GameStop og vurderer det samme med min Xbox360, PS3 holder i haugevis...og den funker!

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Vel, det var en "informativ" skrevet tekst. Essensen ligger vel i grunnen men selve utførelse og test resultatene var noe helt annet. Men om man ser litt forbi det teite i artikkelen så var det en del sanheter i den. Som problemer med å se feil i egen konsoll, forsvare alt for envær pris, ratte ned på personen etc. Mye av det som blir sagt i artikkelen når det gjelder å kjenne igjen en fanboy (som ikke er vanskelig selv om han forsøker å snike seg rundt på sokkelesten, det er med fanboyer som med homofile. En dag kommer de ut av skapet) er for så vidt rett.

 

Så etter å ha lest det over er det vel noen som har lyst å peke pølsesnappen og si "AHA, Fanboy". Vel, jeg oppfordrer alle som får den følelsen av å titte på signaturen min bitte litt før de sier noe. Med 7 konsoller og 2 håndholdte har jeg ikke noe mulighet til å være fanboy. Samt, er jeg fanboy går jeg glipp av så mange spill, og det er jo det jeg er interesert i, spill.

Lenke til kommentar

Er dette tråden hvor folk skal forsvare seg mot fanboy-påstander?

Jeg er en fanboy! Jeg simpelthen elsker vifter!

 

Har PS3 og 360, men har nok bikka litt i PS3's favør i innkjøp av spill den siste tiden. Har ingen preferanser hverken på håndkontroll eller produsent, så må være gammel vane som har slått inn. :wee:

Lenke til kommentar
Er man automatisk fanboy hvis man bare eier en konsoll og er fornøyd med den...??

 

Selv om man eier 7 konsoller (som meg) er man Fanboy så straks man gjør disse 2 klassiske feilene i et innlegg:

 

Man ratter ned på en konsoll

Man roser en konsoll for det samme som man rattet ned på den andre

 

Så hva enn du gjør, tolk situasjonen. Om Tråden legger opp til at alle uten PS3 er MS bots eller Wiiboys så følg strømmen, lat som du har PS3 selv om du kanskje bare har X360. Blir enklere slik. Konsollforumet tåler ikke forskjellige meninger.

 

Jeg er fanboy. Jeg blankpolerer PS3en min hver morgen og elsker med den hver kveld.

 

"Mann voldtok Playstation 3 konsollen sin. Politiet sikret veridfulle DNA spor fra HDMI porten."

 

ITavisen om noen dager.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Hah, HDMI-porten.... JEG må bruke strømporten! :!:

 

Men syns ikke dette forumet er så ille når det gjelder fboys, jeg. Det er uendelig mye verre i utenlandske forum.

 

1080p hyrdestund er mye bedre enn en sjokkerende hyrdestund sier nå jeg :p

 

Men nok off topic.

 

Utenlandske forum er mange ganger grim. Jeg viste ikke at f.eks Gametrailers sitt forum hadde så mange gutta boys som de har men der snakker du om totalt krigføring på alle fronter, både forum og kommentar feltene.

 

Kanskje man kan takke Gud (eller Forumstyret, spørs hvem du tilber) for at man har det så "stille" som man har det.

Lenke til kommentar

Hmm, fanboy er sånt et sterkt utrykk.

 

Utrykk innen spillindustrien jeg liker:

Cell

Kratos, blades of chaos

Super Mario(2D), Yoshi, Bowser, soppriket og goombas

Jak and Daxter

Ratchet and Clank

Solid Snake

 

Utrykk innen spillindustrien jeg ikke liker:

 

Super Mario Sunshine

Master Chief

RROD

Wiimote

Ussel, eldgammel maskinvare i 2007

Bill Gate$

Crappy multiplattformsspill som selger som hakka møkk.

 

 

 

Kan vel si at jeg liker SONY sine konsoller best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...