Gå til innhold

Den store Opera-tråden


Ståle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det finnes. Last ned scriptet og legg det i en mappe. Gå til preferences -> advanced -> content -> javascript options -> Velg mappa du la scriptet i under user javascript files.

ahh.tusen takk for at du viste vei ;)

http://my.opera.com/community/forums/topic...#comment2260250

 

Denne funksjonen skulle vært defalt i opera imo ;) det som har vært enda bedre hadde vært om det virkelig gikk an bruke frihånd lasso,slik som i photoshop.

Lenke til kommentar

Den nye betaen har enda ikke krasjet eller hengt seg, men jeg har funnet et par bugs i dag.

 

Jeg har problemer med at jeg ikke klarer å fjerne ny fane symbolet. Jeg prøvde å flytte på det og da fikk jeg plutselig to som jeg ikke klarer å fjerne!

 

Det andre er at når jeg skal låse en fane så vil den ikke låse seg opp, før jeg går til en annen nettadresse enn den jeg var på da jeg låste den.

 

Noen andre som kan bekrefte eller avkrefte dette? For det kan hende at de kom siden jeg oppgraderte rett fra forrige beta.

 

Ellers er jeg kjempefornøyd med Opera 10 :thumbup:

Endret av Sn3ipen
Lenke til kommentar

Jeg sitter med opera 9.64 og får en iriterende feil innimellom: Jeg får opp en feilmelding om at opera6.adr ikke kan lagres, og om jeg vil prøve igjen eller ignorere (fungerer ikke å prøve på nytt, må ignorere). Problemet er at når jeg restarter opera etter en slik feil, ikke får fortsatt fra forrige økt, alle tabsa er altså borte... Får heller ikke lagret en økt når denne feilmeldingen kommer opp. Har lett litt, men ikke funnet noen løsninger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...