Gå til innhold

Den store Opera-tråden


Ståle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går ikke an å direkte flytte toolbarene (annet enn å velge øverst, nederst, høyre eller venstre), men du kan flytte alle elementene på de. Det går ikke an å flytte noen knapper på file-linja, men du kan skjule den så du får en knapp ved siden av tab-toolbaren som viser hele menyen (file -> show menu bar). Høyreklikk på en av toolbarene -> customize -> appearance. Så flytter du alle elementene du vil ha inn på en av toolbarene, og tar vekk haken ved de toolbarene du ikke vil vise.

Lenke til kommentar

Er det mulig å være litt mer "herre" over synkroniseringa i Opera? Nå fikk jeg ned en masse ræl fra sist jeg prøvde Opera av bokmerker. Er det ikke noe valg med "Discard bookmarks on server/computer" slik som i Foxmarks? Som jeg kunne se, kunne man enten bare slå den på og så av...

 

EDIT: Ble litt lurt av at utseende er litt annerledes. :p Det så faktisk ut som den synca veldig bra, men jeg tar gjerne imot tips om det er noe jeg kan gjøre for å bestemme det litt mer.

Endret av RattleBattle
Lenke til kommentar

Synes Opera 10 overasket meg helt! Veldig bra dette her. Lenge siden jeg fikk et lite smil om munnen etter at jeg installerte et program!

 

Men disse dramatiske hastighets endringene alle snakker om er det egentlig så veldig merkbar?

 

Hva er andres erfaring så langt?

 

Edit: PS! Stavekontroll er God send for sånne som meg!

Endret av darapa
Lenke til kommentar
Kan vel ikke si Opera er så rask lenger.

Tull og tøys. Slike kunstige tester viser ingen verdens ting. Hvem som helst kan finplukke tester og f.eks. bevise at Opera er raskest, aller raskest. At de bruker SunSpider og V8-testen er i seg selv en diskvalifisering av hele testen.

 

Hvorfor linker du forresten til søppelnettstedet FavBrowser? Det er jo en Firefox-fanboy som drifter den, og som alltid er ute etter å rakke ned på Opera.

Endret av Pricks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...