Gå til innhold

Den store Opera-tråden


Ståle

Anbefalte innlegg

Ja selvfølgelig er det en ørliten mulighet. Men føler jeg har ganske god kontroll, selv om en aldri kan være 100 % sikker.

 

Har scannet pcen med Avast siste halvåret. Alltid oppdatert. Scanner i både vanlig modus og sikkerhetsmodus , aldri funnet noe. bruker også å scanne etter malware flere ganger i uken. Jeg har på høyste innstillinger på UAC , er aldri innpå suspekte eller unødvendige nettsider. Er innom en online virusscanner av å til .

 

Rart det skal gå så knirkefritt å bruke Firefox da ? Føler jeg ikke kan innføre flere tiltak for å beskytte meg mot evt Virus :p Finnes det flere måter egentlig ? hehe

 

Edit:

 

Må vel også legge til at jeg renser med CCleaner med jevne mellomrom

Endret av Magnolian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føler meg ikke spesielt smart her jeg sitter, men hvordan i h* får jeg innstallert en service i Opera? Jeg prøver å sette opp en unite media deling, men jeg har ikke den muligheten som blir vist i intro filen (mangler en knapp..) Har lasta ned tjenesten (service), men forstår ikke hvor jeg skal gjøre av *.ua filen..

 

Trenger hjelp fort! Sitter på jobb og vil ha noe variasjon i musikken (noe radioen IKKE leverer...)

 

EDIT: nvr mind. Jeg trodde det skulle virke i releasen til Opera, virka med en gang jeg innstallerte betaen..

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Merkelig! Når jeg hadde nyeste versjon av Opera så fant jeg ikke unite ikonet. Etter jeg la inn betaen, så brukte under 1 min på å finne og sette det opp.

 

 

noen som vet hvordan jeg får spilt av all musikken? Jeg får kun spilt av en og en mappe noe som betyr et album fra en artist og det blir litt ensformig i lengden. Jeg hadde håpt å bare starte musikken og la den spille..

Lenke til kommentar

Jeg har i det siste merket at en del bilder i Opera (Versjon 10.00, build 1750) viser en del bilder med artifacts. Rettere sagt så er det mørke områder i et bilde som blir feil. Jeg kan utelukke at det er bildene det er noe feil med, da de omrdådene som er feil ofte flytter på seg når jeg blar på siden.

 

post-6212-1254819171_thumb.png

Her er et screenshot av hvordan det ser ut.

 

Det kan virke som om at det kun er *.jpg feilen opptrer i, men jeg kan ikke si det sikkert.

 

Når jeg tenker meg om, så hadde jeg faktisk denne feilen på en annen datamaskin også. Så spørsmålet er vel egentlig hva som er årsaken til dette, og hvordan man får fikset det.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...