Gå til innhold

ATI's treningslogg! 2 bilder s. 24 :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har alltid endret litt på det, f.eks skifte ut noen øvelser i ny og ne. F.eks skiftet nylig ut hantelpress og pushdowns til benkpress og enhåndspushdown..

 

Men leste ett sted at boblebadet til elixia hadde en del virus. Og jeg har vært dårlig helt siden jeg var oppi det. Men kan også bare være at jeg ikke har kommet meg etter feberen

 

Uansett, så i dag jobber jeg til halv 12. så blir ikke trening.

Lenke til kommentar
Har alltid endret litt på det, f.eks skifte ut noen øvelser i ny og ne. F.eks skiftet nylig ut hantelpress og pushdowns til benkpress og enhåndspushdown..

 

Men leste ett sted at boblebadet til elixia hadde en del virus. Og jeg har vært dårlig helt siden jeg var oppi det. Men kan også bare være at jeg ikke har kommet meg etter feberen

 

Uansett, så i dag jobber jeg til halv 12. så blir ikke trening.

 

Ja, de var på TV med en sak om at de ble nødt til å stenge det pga. smittefare. Var en del folk som hadde blitt syke oppi der.

Lenke til kommentar

ja får ta meg en tur til legen å sjekke jeg, blodprøver å dritt..

men uansett

 

Gårsdagens trening: Skuldre & Føtter

 

Militærpress: 45kg 6x4

upright row: 120 på plata 8x4

Beispark: 200 på plata 8x4

legextensions: husker ikke nivå, 8x4

 

Jobber så mye, og så er det så lenge siden jeg har trent skuldre å bein så at jeg slo sammens de dagene i går, skal jobbe i dag også, så veit ikke om jeg får tid til å trene. vi får se :(

Lenke til kommentar

Dagens økt: rygg

 

Mark:(lett løfting i dag) chilla å reppa på 100kg husker ikke hvor mange

Chins: 8x4 (LETT)

Roing: 60kg 8x4

Nedtrekk: 160 på plata 8x4

Shrugs: 80kg 12x4 (LETT)

 

Lett trening i dag, for å prøve å komme i form. Chinsen var utrolig lett i dag!

Formen er ikke helt bra, får ikke til å trene så mye før jul. Jobber vær dag :/

Lenke til kommentar

Dagens økt: Bryst (nytt program)

 

Benkpress:

60kg 15x2

77,5 6reps

 

Skråbenk manualer

22,5 each 8x4 (Dritt sliten etter benken)

 

Flyes:

Declineflyes 15kg 10x2

vanligflyes 17kg 10x2

 

Mage på slutten.

 

Har begynt å kjøre mage ofte nå, må få frem rutene til sommeren;)

Uansett så har jeg begynt på ett 6ukers program, det er inspirert

av ryp tror jeg, men litt mere hardcore ;)

Lenke til kommentar

Selvkomponert av en kompis med inspirasjon fra andre program, blant annet RYP.

Poenget er at første uken kjører vi 15rep på basis øvelsene, neste uke 10, uke 3 kjører vi 6.

Uke 4 kjører vi fortsatt 6, uke 5 drar vi på med 5 og siste uken, uke nr. 6 kjører vi på med 3 reps.

Jeg ville bare prøve noe nytt, så jeg hang meg på. Han ment det var en god måte å øke i basis øvelsene.

Sant eller ikke? Jeg prøver det lell, nøtter ikke å vær kritisk :)

 

Men har dere noen andre program å anbefale etter de 6ukene som kommer? Volumprogram seff :)

 

God jul & Godt nytt år forresten!

Lenke til kommentar

Vel... Prinsippet du kjører på er vel egentlig ganske enkelt, og bra;

Lett innkjørings fase etterfulgt av harde økter... Problemet med akkurat deres program er basert på å øke i intensitet. IMO oppstår problemet at siden du skal legge deg på stadig lavere (og mer "ukjent") nivå kan det være vanskelig å få en fornuftig effekt ut av treningen om du ikke vet hvor tungt du faktisk kan, eller bør kjøre. Tankegangen min er at det er flere faktorer å fokusere på da du endrer flere variabler; Nemlig både motstand, intensitet og reps (iallefall de jeg kommer på her og nå). Så selv liker jeg heller ideen om å ha en lett innkjøringsfase kombinert med et hardkjør på en stabil rep, så jeg kan fokusere på å øke akkurat på de repsene, ergo kun øke reps. Fks liker jeg å kjøre meg inn i 2-3 uker på høyreps (over 10-12) for så å legge meg på 5 og kjøre meg i en grov måned, forutsatt fremgang, ta pause og på'ån igjen... (:

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Nettopp kommet tilbake fra åre, så lite med treninger. Men så at jeg hadde glemt å legge ut 2 treninger så legger de ut nå! husker ikke eksakt dato på den treningene:

 

Første økt: Rygg

 

Markløft:

10x4 110kg

 

Stående roing:

65kg 8x3

 

Chins:

8x4 bw+5kg

 

shrugs:

110kg 8x4

 

 

 

Andre økt: Bryst

 

Benkpress

70kg 10x4

 

Incline m/hantler

22,5 10x4

 

Flyes:

17 10x4

 

mage på slutten..

 

Fyfaen, skulle aldri i verden ha dratt til åre! For mye intak av alkohol og alt for lite mat! Drar til berlin om litt under en uke. Håper jeg har lært fra åre, spis som faen selvom man drikke litt! Så håper jeg virkelig at det er gym på hotellet i berlin!!!

Lenke til kommentar

Ja det er noe dritt. Når jeg drakk forrige gang så glemte jeg å spise på 28 timer. Spiste frokost samme dag som jeg skulle drikke, så stresset jeg med å komme i gang og ble ikke mat før middag dagen etter. Har vanvittig forbrenning fra før og slike ting gjør at jeg må bruke minst 1 uke for å komme der jeg var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...