Gå til innhold

ATI's treningslogg! 2 bilder s. 24 :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var det min første trening etter influensaen, gikk konge i forhold til formen:)

 

Dagens økt: BRyst:)

 

Benkpress:

70kg 8x2

80kg 3

75kg 4

 

Skråbenk:

62,5kg 6x4

 

Flyes:

15kg 8x4 (i incline, decline og vanlig)

 

Rask og grei økt, var fornøyd med trøkket med tanke på hvor lenge jeg var syk. Begynte kanskje litt for hardt på benkpressen. Prøvd faktisk benkpress i dag, bruker som regels hantler, var litt godt med variasjon. Skal teste ut det helt NYE elexia senteret om noen dager.

Var å så der, alt er helt nytt og få folk. Da blir det boblebad etter økta:) (Ute i kulda vell og merke ;) )

 

Fikk forresten tatt bilde av de pinglete beina mine i dag, var nesten litt flaut :p

post-38776-1196632678_thumb.jpg

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar
Hva er det som skiller dette treningssenteret fra andre treningssentre? At det har 83 forskjellige typer saltimer, spa, masasje og svømmehall?

Mm, pluss at de sikkert har en slik en :love:

Vi har 2 ! Pluss at vi har 2 stk hvor man presser den andre veien også. Betaler kun 500 kr i året, også har de 4 så bra maskiner :wee:
Lenke til kommentar

Det er dårlig med muligheter for å trene der når det er et kjemperush, gjerne 1600-1900. Hele dagen, og utpå kvelden, er det god tilgang på det meste man trenger. Hantlene går dessverre kun opp til 40 kg, det er vel stort sett det eneste jeg er misfornøyd med. Man får alltid tilgang på benker, knebøy-stativ eller stenger når man trenger det, det er lenge siden jeg har mått vente på utstyr.

edit; tror det koster 50 kr å trene der per gang hvis man ikke er medlem, du kan jo stikke opp på gløs og sjekke ut tilbudet selv en dag ;)

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Hehe, japp får gjøre det en gang straks!

 

Gårsdagens økt: (på elixia) Skuldre

 

Skulderpress: (første gang på lenge med hantler)

45kg, 22kg each. 8x4

 

Fronthev:

20kg 8x4

 

Upraise row:

hukser ikke hvor mange kg:P 8x4

 

Sånn stygg maskin som ligna litt på militærpress 8x4

 

Boblebad og basstu i 1.5 time etter trening.

Var litt rotat trening og konklusjonen er at jeg ikke liker elixia spesielt.

Lenke til kommentar

Dagens Økt: ARMER

 

Biceps EZ-curl:

40kg 8x4

 

Bicepscurl m/tau:

120 på plata 8x4

 

Dips:

BW- 8

m/15kg 8x4

 

Enhåndspushdown:

50 på plata 8x8

 

 

Tricepsen fikk kjørt seg i dag, var utrolig godt. Men var litt tett i bihulene så ble ganske svimmel etter dipsene. Drømer stadig vekk om å stå på scenen om 1-2års tid. Chinsa har kommet seg bra i det siste, fikk jo til 17 reps i går. Fysikken bør komme seg bedre på 1 år:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...