Gå til innhold

ATI's treningslogg! 2 bilder s. 24 :)


Anbefalte innlegg

Hva er egentlig tanken bak å bruke den puta i det hele tatt? Er det noen som får vondt av å ha stanga liggende rett på ryggen eller noe sånt? Folk må forsåvidt bare bruke hva de vil for min del, eneste som plager meg med den puta er når folk går så drastisk til verks at de faktisk taper den fast i stanga, hva er greia med det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er egentlig tanken bak å bruke den puta i det hele tatt? Er det noen som får vondt av å ha stanga liggende rett på ryggen eller noe sånt? Folk må forsåvidt bare bruke hva de vil for min del, eneste som plager meg med den puta er når folk går så drastisk til verks at de faktisk taper den fast i stanga, hva er greia med det?

Ironisk nok er det gjerne de som trener med 60 kg som "trenger" den puta også, mens de som trener med 3-4 ganger så mye vekt ikke trenger den. Merkelige greier.

Lenke til kommentar
Ironisk nok er det gjerne de som trener med 60 kg som "trenger" den puta også, mens de som trener med 3-4 ganger så mye vekt ikke trenger den. Merkelige greier.

 

Mistenker at mange ikke prøver uten en gang før de setter på puta, man bare antar at det skal være vondt. Samme med disse hanskene folk skal bruke til alt. Så forøvrig en fyr med hansker OG kalk her om dagen. Den var i alle fall ny for meg.

Lenke til kommentar
Mistenker at mange ikke prøver uten en gang før de setter på puta, man bare antar at det skal være vondt. Samme med disse hanskene folk skal bruke til alt. Så forøvrig en fyr med hansker OG kalk her om dagen. Den var i alle fall ny for meg.

 

Ikke for å stjele tråden, men må kommentere poenget med hansker.

Grunnen til at jeg begynte med det i sin tid, var at jeg til slutt hadde så hinsides med træler i hånda at det hemma vekta jeg klarte å bruke på visse øvelser. Tror jeg f.eks. gikk opp 10kg i nedtrekk så fort jeg fikk på hansker. Selv nå som jeg har brukt hansker i 1 1/2 år, så har jeg en god del træler, men ikke så mye at det plager meg. Hvis du ikke er plaget med træler i hendene til de grader at det hemmer deg i utførelsen av øvelsene, så kan du jo la være og bruke det, men jeg synes det er et godt verktøy. :)

Lenke til kommentar

Dagens økt: Bryst

 

Manualpress:

70kg, 35 each 6-7x4

 

Skråbenk:

60kg, 6x4

 

Decline:

70kg 8x4

 

Flyes:

12,5kg 10x4

 

 

Fyfaen, for en slitsom økt, dårlig med trøkk og alt var bare helvete. Dette var jævli, jeg burde klare dumbelpressen mye bedre, men fikk til bare 6-7 reps på hvert sett. Det ble nesten litt flaut... Men men, bedre trøkk neste gang håper jeg!

Lenke til kommentar

Dagens økt: Skuldre

 

Militærpress:

50kg 6x2

55kg 6x2

 

Fronthæv:

20kg 8x4

 

Upraisrow:

140 på plata; 8x4

 

Shrugs:

100kg 10x3

 

 

 

tok noen bilder i dag, ja jeg veit det er litt homsete å ta bildene i ett solarium ;P

 

Trokke jeg fikk med bicepsa så godt på ryggbildet... Uansett, comments?:)

post-38776-1195845374_thumb.jpg

post-38776-1195845378_thumb.jpg

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar

Dagens økt; bein

 

Knebøy:

60kg 8

85kg 6

92,5kg 6

100kg 1

 

Leg extension:

130 på plata 8x4

 

leg curls:

105 på plata 10x3

 

tåhæv:

max 12x3

 

Knebøyen var slitsom i dag, ettersom jeg fikk krampe i lårene rett før jeg skulle begynne å bøye. Men begynte lell, jævli var det. Men fikk til 100kg i dag, noe som jeg aldri har gjort før. Ellers så var alt helt O.K. ikke mere å si om det

post-38776-1196016958_thumb.jpg

Lenke til kommentar
hehe, får vell begynne å legge inn noen mageøvelser. Må vell ha six-packen klar til sommer også ja:P Men jeg har så lite peiling på mage øvelser, noen tips osv..?:)

Crunches (uten å feste beina til noen ribbevegg e.l.) for magemuskulaturen.

Vektede situps med beina festet i en ribbevegg for litt mage, pluss god trening av hofteleddsbøyerne (bikini-stripene).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...