Gå til innhold

ATI's treningslogg! 2 bilder s. 24 :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så på bildene dine fra bildetråden og man ser tydelig at du er sterk i ryggen. Synes du ser ganske tynn ut, synes det er rart du veier 84kg. Du er riktignok ganske høy, og er nok derfor. Du har ihvertfall ikke skade av å legge på deg litt, det er vel planen?

 

Muskler veier mer enn fett da ;)

Lenke til kommentar

Dagens økt; ARMER

 

Bicepscurl ezstang:

30kg 8x2

40kg 8x4

 

 

Bicepscurl m/tau cabel:

level:9 elns, 8x4

 

Dips:

BW 8x4

 

Enhåndspushdown

level 4 8x6

 

litt lett biceps på slutten med cabel

 

Tanker om økta? Joda, grei den.. Godt å trene armer igjen. Det er det utrolig lenge siden, pumpen var syk! Dette lover godt! Gleder meg mere og mere til sommeren nå;) ELSKER Å TRENE IGJEN :)

Lenke til kommentar

Dagens økt; BRYST

 

Benkpress

80kg 6

70kg 6x4

 

Skråbenk m/hantler

25kg each 8x4

 

Decline:

60kg noen reps og sett

 

Flyes:

17,5kg each 8x4

 

 

Helt O.K. økt, ikke noe bra trøkk egentlig. Svakere i benken i dag. tok 80kg 6x4 før berlin. Men skjønner at kroppen ikke er helt i 100% etter den turen.. Men kommer meg!!!

Lenke til kommentar
Tanker om økta? Joda, grei den.. Godt å trene armer igjen. Det er det utrolig lenge siden, pumpen var syk! Dette lover godt! Gleder meg mere og mere til sommeren nå;) ELSKER Å TRENE IGJEN :)

Pumpen var syk sier du.

Jeg må innrømme at jeg får pump i muskelen jeg trener i 1-2% av treningsøktene mine. har ikke merket at dette har gått ut over resultatet, men hva er egentlige de fysiske fordelene med å få pump? Er det noen eller er det bare den gode følelsen? ;)

Lenke til kommentar

Får nesten ikke noe eller ikke noe i det heletatt av pump da jeg trener bryst.. Men kjenner pumpen utrolig godt i armene, er bare så godt å kjenne at det strammer å gjør litt vondt :) Eneste med det er jo den gode følelsen, eller å vite at det strømmer mye blod inn til musklene. Men tviler på at pumpen avgjør hvor mye man vokser :p

Lenke til kommentar

Dagens økt: Rygg med litt biceps

 

Markløft (LETT)

100kg 6reps

130kg 4x4 (Uten straps)

 

Chins

8x4

 

Roing:

9x5 level9

 

bicepscurl

30kg 10x4

 

Markløften var lett i dag, prøvde uten straps. Overaskene lett. Grunnen til at jeg skal slutte med straps er at jeg har hørt at underarmene blir mye bedre trent da. Så spennende å prøv noe nytt. Chinsen i dag var forresten utrolig tung, skjønner ikke hvorfor, var ett helvete å kom seg igjenom det

Lenke til kommentar

Ser du har nettopp gått over til rettstang i bicepscurl. Verker litt i underarmene? Det er mange som pådrar seg skader (senebetennelse) når de skal gå fra EZ stang til rettstang så bør være litt forsiktig.

 

Ellers er du flink å kjøre baseøvelsene, noe som jeg ikke er.

Lenke til kommentar

Har tatt rettstang før, men har begynt å like EZcurlen så har har tatt den mye i det siste. Men tok rettstang i går pga. mangel på EZ. Vurderer å bytte ut EZcurlen med hammercurls, noe som virkelig verker i underarmene, rettstang verker, men hammercurls er ille i forhold mener jeg..

 

Baseøvelser ja, prøver å få de med så godt jeg kan. Det sies jo at de er viktige, så prøver ikke å sluntre unna de

Lenke til kommentar

Dagens økt; rygg

 

Markløft

100kg 6x2

130kg 6x4

150kg 1 reps (Bare for å sjekke ossn grippen var uten straps)

 

Chins

3-6 reps, var helt fucka på chinsen etter marken :(

 

Nedtrekk

85 på apperatet 8x4

 

Sittenderoing

60 på app. 10x3

 

Mage på slutten

20 situps x3 20 crunchesx2

 

 

Var å trent på sats i dag for å prøve noe nytt, likte meg ikke så godt egentlig.

Lenke til kommentar
Har tatt rettstang før, men har begynt å like EZcurlen så har har tatt den mye i det siste. Men tok rettstang i går pga. mangel på EZ. Vurderer å bytte ut EZcurlen med hammercurls, noe som virkelig verker i underarmene, rettstang verker, men hammercurls er ille i forhold mener jeg..
Merkelig.. er det du utsiden av underarmene det verker når du tar hammercurls? Jeg får lett vondt av både EZ- og rett stang, men kjenner ikke noe ved hammercurls.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...