Gå til innhold

ATI's treningslogg! 2 bilder s. 24 :)


Anbefalte innlegg

Ser ja at du har mye dårligere resultater enn før. 40kg i stående stangcurl med ez stang? Det er ganske lite ja, du har vel vært oppe i 55-60kg her?

 

Bare å komme seg over den dårlige fasen så kommer nok resultatene igjen ihvertfall nærmere høsten. For veldig mange (inklusivt meg selv) så er resultatene nesten sesongbasert. :p

 

Går du på kreatin forresten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, ja var oppe i 55kg kg engang ja. Formen har blitt dårligere ettersom varmen har kommet. Men Alt startet egentlig da jeg bodde på en hybel i 1 mnd. Fikk i meg lite mat, 3 måltider maks og en del jobbing. Så etter det har jeg ikke helt kommet meg. Men har begynt å spise på spreng igjen, nekter å gi opp. Sant som du sier, formen min er sessong basert, har det best på vintern. Nei går ikke på kreatin lengre

Lenke til kommentar

Jeg tror vi er mange som har gjort oss den erfaringa at treninga går litt labert om sommeren. Ei interessant undersøkelse jeg leste om for en tid tilbake kan gi ltit av forkalringa: Testosteronnivåene hos oss kara er lavest tidlig på sommern og høyest like før jul her i Norge, trolig realtert til lysforhold ift mørketid\sommertid. Har samme føelsen som deg, gått litt trått nå siste ukene. Et tips ift stangnasjon er å prøve andre treningsprogrammer\repsintervaller for å variere.

Endret av Delavar
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...