Gå til innhold

Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure utsatt til jan. 2008


kottila

Anbefalte innlegg

wall_1_800.jpg

 

Da har nintendo offentliggjort at spillet er utsatt i Europa til januar 2008. Da blir det litt mer penger til å bruke på julegaver.

 

 

Spillet er et godt gammeldags point & click puzzlegame hvor man skal løse gåter ved å bruke wiimoten på over 100 forskjellige måter. Spillet gis ut av Capcom og ser ut til å være det beste tredjepartsspillet hittil på Wii.

 

Anmeldelser: (av hundre)

 

IGN: 90

1up: 90

Gamespot 85

 

Av en eller annen grunn ser ikke Capcom ut til å ha særlig tro på spillet, så de har unngått å reklamere mye for det, men alle som har vokst opp med gode gamle adventurespill bør se nøye på dette.

Endret av kottila
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir nok skaffa dette óg, men om det blir på release trur eg ikkje. Er så mange andre spel eg har lyst på og skal/vil kjøpe.

 

Edit: Elsker pek-og-klikk spel. Husker då eksen til søstra mi hadde med seg Curse heim, sat i fleire timar i strekk fordi det var gøy. :love: Og så er det jo andre gode pek-og-klikk spel.

Endret av überSviker
Lenke til kommentar

Et utrolig bra spill. Spilte det på Electroworld forrige trosdag. Etter en time med det, så er det trygt å si at jeg elsker det. Jeg oppfordrer alle her til å kjøpe det. Gjør du det, støtter du gode spill, og du for i gjengjeld et god spill og mulige andre gode spill. Det er hva jeg kaller en vinn vinn situasjon.

 

Spillet er ganske vanskelig. På Electroworld ble spillet tatt ned etter kun en og en halv time. Dette fordi ingen klarte det eller forstod hva de skulle gjøre det. Er ganske sikker på at jeg var den eneste der som klarte et brett :!:

Lenke til kommentar
Et utrolig bra spill. Spilte det på Electroworld forrige trosdag. Etter en time med det, så er det trygt å si at jeg elsker det. Jeg oppfordrer alle her til å kjøpe det. Gjør du det, støtter du gode spill, og du for i gjengjeld et god spill og mulige andre gode spill. Det er hva jeg kaller en vinn vinn situasjon.

 

Spillet er ganske vanskelig. På Electroworld ble spillet tatt ned etter kun en og en halv time. Dette fordi ingen klarte det eller forstod hva de skulle gjøre det. Er ganske sikker på at jeg var den eneste der som klarte et brett :!:

 

Fordi av dere som ikke er helt alene når dere spiller, så kan jeg nevne at wiimote 2 vil kunne brukes til å tegne på skjermen under spillets gang. Dette gjør det enklere for de som ikke styrer til å komme med forslag om hva som skal gjøres og gjør det litt artigere for de også. Har planer om å bruke julen på å løse gåter sammen med samboeren min (om jeg klarer å rive henne vekk fra SMG)

 

Foreløpig score på gamerankings.com: 86.4%, noe som gjør dette til det foreløpig 4. beste spillet til konsollen og dermed det klart beste spillet som ikke er en del av en spillserie. Dette er noe å sette på ønskelistene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...