master air Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Men det er satt opp egne busser, saa det er ikke noe problem aa komme seg til selve festivalen. Noen som vet hvordan man faar seg ett telt i tuborg campen? Har lyst til aa bo der ett aar. Lenke til kommentar
TaWret Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Vet ikke om man får eller låner, men den pakken med telt, ja. Vi ligge midt i sentrum av hvor alt skjer. Sove får man uansett når man er full. Men er det sånn at teltet(som følger med i pakken) må stå på eget område? Lenke til kommentar
master air Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Ja, det er et eget camping omraade. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Men la oss si at jeg "reiser" etter første natta, og kommer tilbake og setter da teltet en annen destinasjon. I teorien burde vell det gå bra? Har nemlig kjøpt den pakka sjøl. Sjekk ut Campbell Brothers, det er heftig blues-gospel-instrumental- greir musikk som kan bli artig å se på. Er ingen fan av gospel men dæven det tar av på videoer jeg har sett Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Men la oss si at jeg "reiser" etter første natta, og kommer tilbake og setter da teltet en annen destinasjon. I teorien burde vell det gå bra? Har nemlig kjøpt den pakka sjøl. Sjekk ut Campbell Brothers, det er heftig blues-gospel-instrumental- greir musikk som kan bli artig å se på. Er ingen fan av gospel men dæven det tar av på videoer jeg har sett Hva skal du med "Get-a-tent" billetten hvis du skal ligge på den vanlige campen? Sånn som jeg ser det er det 3 fordeler med denne billetten; 1. At man slipper stresset med å "finne en bra teltplass", og trenger ikke stå i kø fra lørdagen. 2. At man får gratis adgang til varmt bad (som er på get-a-tent området) 3. At man får det roligere når man skal sove/slappe av (for de som liker det da ) Ser ikke helt vitsen med å betale mye ekstra for å måtte dra 5-10 km for å hente teltet, pakke det sammen, reise 5-10 km tilbake og så stille seg i køen... Da vil man mest sannsynlig få dårlige plasser også(regner ikke med at "get-a-tent" gjestene får adgang før de åpner hoved campen?). Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Noen som kan linke meg til der man bestiller festivalbuss nedover? Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Har aldri vært på Roskilde eller noen andre festivaler for den saks skyld, men har sinnsykt lyst å dra i år. Får mase litt på gutta så blir det en helvetes fyllekule Er det noen som drar dit for musikken egentlig? Rock er ikke favoritten min men når jeg er drita så går alt ned. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Har aldri vært på Roskilde eller noen andre festivaler for den saks skyld, men har sinnsykt lyst å dra i år. Får mase litt på gutta så blir det en helvetes fyllekule Er det noen som drar dit for musikken egentlig? Rock er ikke favoritten min men når jeg er drita så går alt ned. Det er jo ikke bare rock der akkurat. Er noe for en hver smak. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Noen som kan linke meg til der man bestiller festivalbuss nedover? http://www.festivalbussen.com http://www.swebusexpress.se sikkert flere også... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Takk, kjære. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Fraråder Festivalbussen.com på det sterkeste! Hadde en mega-ubehagelig tur med de til og fra Roskilde 2004 (fra Oslo). Bussjåføren kunne ikke veien fra Roskilde til Oslo osv. var totalt kaos (Og ja. Jeg vet det er E6 straka vegen, men det turte ikke han :S). Hadde heller tatt Swebus sitt tilbud. Tror de er litt mer seriøse. Endret 2. april 2008 av CaZpeR Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Hmm..jeg hadde en veldig bra tur med festivalbussen i 2004 Syns også det er litt mer behaglig at de kjører Helsingborg-Helsingör båten, enn å kjøre brua.. Men Festivalbussen er litt dyrere enn de andre, så derfor ville kanskje jeg også valgt en annen om jeg skulle tatt buss igjen. De siste årene har jeg tatt dfds til københavn, og taxi derfra til roskilde.. Det anbefales på det sterkeste.. tror jeg betalte 5-600 tur/retur (4-mannslugar med noe støy ) I år blir det fly tror jeg.. også det er mye billigere enn buss (om man er rask)! edit: leif Endret 2. april 2008 av Tommy Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Hmm..jeg hadde en veldig bra tur med festivalbussen i 2004 Syns også det er litt mer behaglig at de kjører Helsingborg-Helsingör båten, enn å kjøre brua..Men Festivalbussen er litt dyrere enn de andre, så derfor ville kanskje jeg også valgt en annen om jeg skulle tatt buss igjen. De siste årene har jeg tatt dfds til københavn, og taxi derfra til roskilde.. Det anbefales på det sterkeste.. tror jeg betalte 5-600 tur/retur (4-mannslugar med noe støy ) I år blir det fly tror jeg.. også det er mye billigere enn buss (om man er rask)! edit: leif Merkelig. Vi ble stående i 3 timer i solsteika i Göteborg pga. vi måtte vente på en annen bussjåfør til å kjøre oss til Oslo. Var helt tragisk. Lenke til kommentar
edds Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Wohoooo! Digitalism!! Takk, Roskilde! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Argh! Hvorfor har Hove så mange bra artister i år i forhold til Roskilde? Kommer Roskilde ut med de beste artistene tilslutt fordi de vet at de får solgt ut alle billettene uansett? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Argh! Hvorfor har Hove så mange bra artister i år i forhold til Roskilde? Kommer Roskilde ut med de beste artistene tilslutt fordi de vet at de får solgt ut alle billettene uansett? Er rimelig fornøyd med line-upen til Roskilde i år. De lever opp til det de sa. Mindre større band og mer ukjent. Gleder meg til å gå gjennom programmet og oppdage ny musikk. Oppdaget så fantastisk mye ny musikk (for meg) i fjor. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Ja kanskje det, men jeg hadde fingrene krysset for The Killers, Fountains of Wayne, Boys like girls eller Good Charlotte. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) The Killers var jo i fjor så.. Ser også på andre festivaler og det er mange som har en bedre lineup en Roskilde.. Det skal vel slippes endel band igjennom denne måneden? Syns det er litt irriterende at de er så trege med og legge ut band, ihvertfall når andre festivaler legger ut veldig gode lineups. Esj, hadde vært så fett med besøk av RATM og Jaguar Love.. Endret 7. april 2008 av Skinnhesten Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Roskilde har sitt store slipp den 16.april... da kommer det vel 100+- bands tenker jeg Da kommer det nok endel headliners også.. Av de som er klare pr i dag, tipper jeg bare Neil Young er headliner.. Håper og forventer at vi ser noen av disse den 16. april Lenke til kommentar
Lintvedt Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Roskilde har sitt store slipp den 16.april... da kommer det vel 100+- bands tenker jegDa kommer det nok endel headliners også.. Av de som er klare pr i dag, tipper jeg bare Neil Young er headliner.. Håper og forventer at vi ser noen av disse den 16. april Headlinere: Neil Young Radiohead Judas Priest Mindre headlinere: The Chemical Brothers Slayer Grinderman My Bloody Valentine The Streets Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå