Tryllekunst Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 http://www.mmo-champion.com/images/news/20...untreagents.jpg ser ut som man ikkje trenger riding skill for å kjøre de nye engineering moutene. kan dette virkelig stemme?
DisplayName123 Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 "Requires expert riding skill or higher to use." "Requires artisan riding skill or higher to use."
War Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Edit, sto jo på dem. Endret 14. oktober 2007 av War
Tryllekunst Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Skrevet 14. oktober 2007 æsj. kordan kunne eg unngå å se det aaaakward...
fjeddiu Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Hvordan ser de ut? Er det ikke helikopter? Diskusting navn "rompelokt"
bandreas Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Det kopteret så helt håpløst ut og er så langt fra "warcraft verdenen" som jeg kan tenke meg
War Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Nei da, har du ikke sett alle flyene osv gnomene har laget som har krasjet? Eller flyene som flyr fra pvp rommet i IF? Flyene har vært der lengre en spillerene. Det er jo mer sansynig at engeneerer flyr på noe de har laget VS en drage.
bandreas Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Nei da, har du ikke sett alle flyene osv gnomene har laget som har krasjet? Eller flyene som flyr fra pvp rommet i IF? Flyene har vært der lengre en spillerene.Det er jo mer sansynig at engeneerer flyr på noe de har laget VS en drage. Jeg har selvfølgelig sett de, men blir fortsatt for teit for meg å se alle med engineeringskill flyvendes rundt med et helikopter. Kun gnomes som skal kunne det, fordi for meg er warcraft mer drager og slikt
War Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Engeneering er jo kjent for sine feil, håper den er sånn at den kan styrte når som helst. at det står "100% safe to use"
Rallahr Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Syns ikke det er rart i det hele tatt, disse copterne finnes både i toern og treeren av Warcraft, så hvorfor ikke WoW?
Jaytee71 Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har selvfølgelig sett de, men blir fortsatt for teit for meg å se alle med engineeringskill flyvendes rundt med et helikopter. Kun gnomes som skal kunne det, fordi for meg er warcraft mer drager og slikt De har jo mekaniske mounts fra før også........
Kuldesjokk Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Som Rallahr sier, disse har vi jo sett goblins fly med i flere av warcraft spillene... Synes det er stilig at de drar frem noe gammelt jeg Men litt skeptisk til hvordan det vil se ut med tauren warrioren min oppi en
War Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Men litt skeptisk til hvordan det vil se ut med tauren warrioren min oppi en Med legendaryen stikkende gjennom hele. Håper folk lvl eng nå så mineing mats blir dyrere. Håper ikke alle med mineing tar eng nå så mineing blir skjeldnere da kan jo prisene 3 dobbles. hhm Endret 14. oktober 2007 av War
Dʋgɢtung Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Har ikke hørt om denne mounten før jeg så tråden her jeg. Den så jo stilig ut, men det er litt kjipt at det ikke er Gnomes only-mount synes jeg. Ser ikke helt for meg en hordechar i en sånn en >.<
Kuldesjokk Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Har ikke hørt om denne mounten før jeg så tråden her jeg. Den så jo stilig ut, men det er litt kjipt at det ikke er Gnomes only-mount synes jeg. Ser ikke helt for meg en hordechar i en sånn en >.< Er jo goblins som brukte de i tidligere spill så hvorfor gnome-only?
Dʋgɢtung Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Er jo goblins som brukte de i tidligere spill så hvorfor gnome-only? Fordi goblins ikke er spillbare, og fordi gnomes er de eneste som er nogenlunde hightech av de spillbare rasene.
Kuldesjokk Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Goblins kan jo ha delt teknologien med alle engineers, engineer må ha et høyt nivå i engineering som følge av at han har studert det over lenger tid så ser ikke problemet med en hightech tauren foreksempel...
likferd Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 mounten er jo bare helt fantastisk her er en video av vidunderet:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå