Gå til innhold

engineer mount uten riding skill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei da, har du ikke sett alle flyene osv gnomene har laget som har krasjet? Eller flyene som flyr fra pvp rommet i IF? Flyene har vært der lengre en spillerene.

Det er jo mer sansynig at engeneerer flyr på noe de har laget VS en drage.

Skrevet
Nei da, har du ikke sett alle flyene osv gnomene har laget som har krasjet? Eller flyene som flyr fra pvp rommet i IF? Flyene har vært der lengre en spillerene.

Det er jo mer sansynig at engeneerer flyr på noe de har laget VS en drage.

Jeg har selvfølgelig sett de, men blir fortsatt for teit for meg å se alle med engineeringskill flyvendes rundt med et helikopter. Kun gnomes som skal kunne det, fordi for meg er warcraft mer drager og slikt :)

Skrevet
Jeg har selvfølgelig sett de, men blir fortsatt for teit for meg å se alle med engineeringskill flyvendes rundt med et helikopter. Kun gnomes som skal kunne det, fordi for meg er warcraft mer drager og slikt :)

De har jo mekaniske mounts fra før også........ :yes:

Skrevet

Som Rallahr sier, disse har vi jo sett goblins fly med i flere av warcraft spillene... Synes det er stilig at de drar frem noe gammelt jeg :) Men litt skeptisk til hvordan det vil se ut med tauren warrioren min oppi en :p

Skrevet (endret)
Men litt skeptisk til hvordan det vil se ut med tauren warrioren min oppi en

Med legendaryen stikkende gjennom hele.

Håper folk lvl eng nå så mineing mats blir dyrere.

Håper ikke alle med mineing tar eng nå så mineing blir skjeldnere

da kan jo prisene 3 dobbles. hhm

Endret av War
Skrevet

Har ikke hørt om denne mounten før jeg så tråden her jeg. Den så jo stilig ut, men det er litt kjipt at det ikke er Gnomes only-mount synes jeg. Ser ikke helt for meg en hordechar i en sånn en >.<

Skrevet
Har ikke hørt om denne mounten før jeg så tråden her jeg. Den så jo stilig ut, men det er litt kjipt at det ikke er Gnomes only-mount synes jeg. Ser ikke helt for meg en hordechar i en sånn en >.<

Er jo goblins som brukte de i tidligere spill så hvorfor gnome-only?

Skrevet
Er jo goblins som brukte de i tidligere spill så hvorfor gnome-only?

Fordi goblins ikke er spillbare, og fordi gnomes er de eneste som er nogenlunde hightech av de spillbare rasene.

Skrevet

Goblins kan jo ha delt teknologien med alle engineers, engineer må ha et høyt nivå i engineering som følge av at han har studert det over lenger tid så ser ikke problemet med en hightech tauren foreksempel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...