Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!


Anbefalte innlegg

Etter å ha sett dagens episode og med tanke på at det er kun kort tid til våpnene kommer så er det gøy å tenke på at vi fortsatt har 10 episoder til i vente :D

 

Selv om det var synd at Blaine døde så synes jeg det var en fet tvist for jeg hadde absolutt ikke forventet den der. Eneste som slo meg var at han sa "Metro Police" når det var FBI som var på vei...

 

Håpa egentlig på litt Jack Bauer goes Gordon Freeman @ Crowbar action men blei ikke det heller :p Håper vi får se mer av Morris utover!

 

Jeg begynner så smått å ane at Ethan "må gå" eller noe... Han har driti seg godt ut i de siste episodene nå og jeg tror nok at Taylor begynner å bli litt lei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En helt grei episode synes jeg, ikke noe mer eller mindre. Positivt var det at nå bygges det opp enda mer forventninger til de gjenværende episodene, der det sikkert blir mer action. Neste episode tror jeg blir superduper knall :D

 

 

Nå håper jeg at vi får se Mike Novick igjen. Passer jo perfekt inn til å hjelpe Jack, Tony, Pierce(muligens) og sikkert Renee. Mulig Chloe og Morris (genial type) følger med. Ønsker å se Mike igjen i hvertfall. En av favorittene mine^^

Lenke til kommentar

Det at Quinn stod på døra tok meg på senga. Begynte å senke skuldrene mine når jeg så muligheten for Jack til å jobbe litt på den gode siden. Så ble han skutt, jeg skvatt nesten.

 

Eneste jeg reagerte på var hvor lang tid "politiet" ventet på at Blaine skulle åpne døra.

Lenke til kommentar

Absolutt, det kom som en overraskelse at han ble skutt. Det jeg riktignok stusset litt over var at det var politiet som banket på døren, når det fremgikk at det var FBI som skulle komme og redde Blaine, men av en eller annen grunn lot jeg meg overbevise i det øyeblikket at det virkelig var genuint.

 

Det får meg til å lure hvem som er muldvarpen, hvem var det som tipset de folka om at Jack var hos Blaine???

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar

Faen jeg skvatt når Senatoren ble drept. Denne Quinn'en så ut til å bli en god motstander for Jack, men alt han trengte var en gravemaskin og en treplanke. Ellers en ålreit episode. Fine øyeblikk mellom Blaine og Bauer, men det begynner å bli veldig uttørket at Jack er på flukt. Det som derimot gleder meg er at han kontaktet Tony på slutten og det blir nok en herlig team-up mellom disse to.

 

Ellers liker jeg hvordan Hodges tydeligvis har store kvaler mot å drepe uskyldige. Det gjør han til en strak motsetning av Juma og Dubaku.

Lenke til kommentar
Absolutt, det kom som en overraskelse at han ble skutt. Det jeg riktignok stusset litt over var at det var politiet som banket på døren, når det fremgikk at det var FBI som skulle komme og redde Blaine, men av en eller annen grunn lot jeg meg overbevise i det øyeblikket at det virkelig var politiet.

 

Det får meg til å lure hvem som er muldvarpen, hvem var det som tipset de folka om at Jack var hos Blaine???

 

Sa ikke dattera til presidenten at lekkasjen kom fra fbi? Likevel stoler jeg ikke et sekund på hun, er ganske sikker på at hus regisstrer alt med lekkasjen.

Lenke til kommentar

Dere som stusset over at "Metro Police" sto på døra, tar feil. Larry sier klart og tydelig "Contact the Metro PD on the way", til Janis. Etter pausen sier han (eller Janis, her er jeg usikker): "Metro PD is closing in on Mayers residence." Metro PD var nærmere, og var antatt å ankomme først.

 

Så det så.

 

Faen så digg det klimakset på slutten var. Senator Mayer rett i bakken, og intens kamp mellom Quinn og Jack. Herlig når Jack kjører truck. Ser frem mot neste episode allerede. :grin:

Lenke til kommentar
Dere som stusset over at "Metro Police" sto på døra, tar feil. Larry sier klart og tydelig "Contact the Metro PD on the way", til Janis. Etter pausen sier han (eller Janis, her er jeg usikker): "Metro PD is closing in on Mayers residence." Metro PD var nærmere, og var antatt å ankomme først....

 

OK, ja, det fikk jeg ikke med meg. Det forklarer noe, men lurer fortsatt på hvorfor hvem det er som lekker all denne infromasjonen. Janice, kanskje, hadde ikke gjort meg noe om Jack torturerte henne, :!: irriterende dame

Lenke til kommentar

Syns dette absolutt var en grei episode, den leverte godt nok hva action angikk, og bygger godt opp til neste episode.

 

Jeg håpet også på at Jack endelig kunne få litt ressurser på sin side, er nesten blitt litt rutinepreg over at han må jobbe solo. Men som sagt, alt i alt syns jeg episoden leverte nokså bra. Slåsskampen mellom Quin og Jack var forøvrig høydepunktet for min del.

Lenke til kommentar

Spesielt siste del av denne episoden var veldig bra, begynte endelig å få sansen for senator Mayor, når han kom over på Jack sin side, men da ble han selvsagt drept. Litt forutsigbart at det var Quinn på døra der kanskje, men jeg ble overrasket. Eller skjønte det på en måte akkurat idet han var i ferd med å åpne døra, at noe var galt.

Slåsskampen mellom Jack og Quinn var rå, fryda meg som faen når Jack kom og velta hele skuret. Og så fikk vi endelig Tony tilbake igjen på slutten da, håper han blir med MYE i resten av sesongen.

Lenke til kommentar

God episode. Lurer på om folka som sier at de gjetta tvisten med Mayer snakker helt sant ... Fordi jeg har aldri i mitt liv blitt tatt så på senga av en serie før, kanskje med unntak av en og annen Dexter episode.

Det var faktisk helt troverdig at ting gikk som de gikk. Det var Metro som kom først, for de var nærmest, som noen sa overfor.

At Mayer gjorde en "helomvending" var ikke så urealistisk. Han ble nok imponert over Bauers innsats mot Juma i det hvite hus. Når Jack helt tydelig er uskyldig i mordet av Burnett skulle det bare mangle at Mayer sympatiserte med ham.

 

I tillegg er det ganske troverdig at Metro ga Mayer en sjanse til å lukke opp døren. For det første kunne dette være et typisk serie/film triks, som gir Jack en sjanse til å smette ut bakdøren. (Det var det jeg trodde skulle skje, at Jack bare lata som han spilte med for å slippe å skade Mayer)

Men også, Mayer er en senator. Jeg tror ikke FBI var så utrolig sikre på at Bauer var der. Ikke sikre nok til å sprenge opp døren og storme inn i hjemmet til en av USAs mektigste menn.

 

En genial tvist, kort sagt.

Var fint å se dialogen mellom Jack og Mayer. Mayer hadde faktisk en del vise ord å komme med, synes jeg. Selv om jeg har hata ham i alle de andre episodene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...