Gå til innhold

Demo av Call of Duty 4: Modern Warfare (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, er hjemme til 6-tida imorgen så da er det bare å sette igang nedlasting :p La oss håpe at Unreal tournament 3 demoen og finner sin vei til nettet samme dag :-)

Skrevet

Til info: Vi trenger ikke fullt av innlegg her som forteller om treg eller avbrutt nedlasting fra Yahoo. Det er kjent at Yahoo har tatt vann over hodet, og de jobber sikkert på spreng for å løse problemet :-)

Skrevet

Om noen kan slenge ut noen bilder hadde det vært kjempefint. Har ingen mulighet til å få spilt demoen enda, da jeg sitter her i en militærleir lang faen i nord, hvor nettet ikke akkurat er like kraftig som 25mbit-linja hjemme. Hadde vært fint å se litt hvordan demoen er. :)

Skrevet
Tror det er få som har fått den ned enda så få bilder. Men hvis du er grensejeger eller noe trenger du vell ikke call of duty :p

Er nok i bn2, raver rundt med en stygg og tung MG3 i C-kompani - Så jeg trenger nok CoD4 jo. :)

Uansett. Sleng opp noen bilder så raskt det lar seg gjøre. :)

Skrevet

Helt utrolig torrenten på piratebay har vert oppe kun få minutter og det er allerede over 1600stk som laster ned.

Dette spillet er og blir utrolig kult :thumbup:

i alle fall multiplayer delen, (Xbox) må bli bedre med mus og tastatur!

Skrevet

Demoen klikker dessverre mongo hos meg. Så jeg får ikke lagt opp noen bilder.

Får spilt i 20 sec så låser det seg helt.. Prøvde igjen, men nå låser det seg med en gang i menyene.

• Opprett ny...