Gå til innhold

Demo av Call of Duty 4: Modern Warfare (PC)


Anbefalte innlegg

Prøver meg på torrenten jeg også, Yahoo har nok svelget over litt for mye av kaka, får knapt 150 kb/s derfra nå. Skjønner ikke hvorfor det stadig finnes aktører som prøver seg på "eksklusivitet", de burde jo vite hvordan det ender - 101 million brukere skal ha demoen samtidig, noe som fører til total krasj, og når endelig en stakkars sjel har fått lastet ned ligger demoen på samtlige torrentsider fortere en brentkvikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Likte spillet jævlig godt, deilig grafisk og veldig bra framerate virket det som (benchmarket ikke). Bullet penetration var det på tide CoD-serien fikk. Det virker som det var verdt å vente på dette spillet siden CoD 2. Følte ikke at CoD 3 hadde samme intensiteten som 1 og 2 i rekka, men nå som det er gode gamle IW igjen har det blitt bra.

Lenke til kommentar

Spillet var smell fet det. God grafikk og veldig, veldig intenst. Det jeg synes var dårlig var lydene, og da tenker jeg spesielt på våpen lydene. Hva har skjedd med våpen som smeller litt? Føles jo ut som om det ikke er noe kraft i dem og høres ut som spikerpistoler. Ellers var det en god demo.

Endret av Hawkn
Lenke til kommentar

Nå er artikkelen på Gamer.no oppdatert med lokal, kjapp BitTorrent-nedlasting.

 

"eksklusiv for Yahoo Games frem til fredag klokken 18."

 

Sikker på det? Ser flere store sider har kommet med demoen. Selv laster jeg ned fra Fileplanet med ca 500KB/S.

Eksklusiviteten ble antageligvis opphevet etterhvert som Activision så at Yahoo ikke mestret oppgaven.

Lenke til kommentar
Spillet var smell fet det. God grafikk og veldig, veldig intenst. Det jeg synes var dårlig var lydene, og da tenker jeg spesielt på våpen lydene. Hva har skjedd med våpen som smeller litt? Føles jo ut som om det ikke er noe kraft i dem og høres ut som spikerpistoler. Ellers var det en god demo.

 

Helt enig. Spillet er pent som pokker, og man får ikke akkurat slappet av underveis. Men lydene er ikke på samme nivå som grafikken.

 

Litt vel arcade, men med mods vil dette bli dritfett tror jeg.

Lenke til kommentar
:(

 

post-53560-1192139370_thumb.jpg

 

Skjer det samme i flere andre spill, skjønner ikke hva som er feil.. Oppdatert alt av drivere og slikt men ittno hjelper..

 

Fant dette etter et kjapt søk:

 

"

Your problem is not with "iw3sp.exe". That's the demo executable. Chances are, your problem is with a file called "mssmp3.asi". It has something to do with the sound handling. Not sure what it does, but apparently, it's not necessary to run the game. I re-named the file, and I don't get the crash anymore. Presumably, you can delete it, but I simply chose to re-name it just in case.

 

Go into your CoD4 Demo installation folder. Go into the "miles" sub-folder. It should look something likebr />

c:Program FilesElectronic ArtsC0D4 Demomiles

 

Locate the file: "mssmp3.asi"

 

Rename it: "mssmp3.bak"

 

Rerun the game and it should work

"

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...