Gå til innhold

Demo av Call of Duty 4: Modern Warfare (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må gjøre litt fysikklekser først (kan ikke tro at jeg akkurat sa det) så skal jeg spille dette!

 

Ser at det diskuteres om realismen, men det er jo en ting som er så deilig me spill, de behøver ikke være det, Cod1-3 med exp pakkene er etter min smak deilige spill, både single og multiplayer. Eneste jeg vil utsette på dem er at de er for lette og korte å gjennomføre, men multiplayern er jo som sakt veldig underholdene, tror ikke man blir skuffet av 4as MP.

Lenke til kommentar

Kom gjennom demoen på noen minutter... intenst, men er litt usikker på om det blir kjøp..

 

CoD 1 ble jeg lei.. .. blir litt ei de endeløse rekkene med fiender..

CoD 2 fulførte jeg.. men bare for å fullføre..

CoD 4 virker ok.. men frykter endeløse rekker av teite fiender som stormer frem uten dekning ... ...

Lenke til kommentar
Kjørte spillet glatt på full grafikk 1650 x 1080 :)

 

Uten anti-alising vell og merke..

 

Sapphire radeon x1950 PRO, Intel Core 2 Duo E6420 2,13ghz og 2gb ram :)

 

Regner med at du mener 1680*1050 ;)

Dessuten burde du klare å kjøre med AA på og, jeg klarte å kjøre det med _ALT_ på maks med x2 4200+ @ 2.6GHz, X1950 pro Extreme @ 648/1566 og 2gig ram med jevn og god fps <3

Lenke til kommentar

Samme som de forrige spillene i serien, bortsett fra at det er ny grafikk. "In the open!" som om vi ikke har hørt det utallige ganger i de forrige spillene?. Det lukter latskap laang vei!

 

Dette er nok årets spillskuffelse for min del, foreløpig.

 

Jeg får håpe at selve spillet blir bedre.

Lenke til kommentar

Huff spillet gjikk jo analt dårlig på min HP dv9575, hadde forventet kjøre dette her rimelig greit. Men eg tror rett og slett det er Vista som må ta mye av skylden, var så mye forhåndsinstalllert jall på PC`en at eg nærmest fikk hakeslepp.

 

Lukter Clean XP install snart for å si det sånn.

 

Forøvrig syns eg det var utrolig klønete å spille COD4 med mus og tastatur. Kommer nok av alle timene eg har lagt ned i BETA`en på 360 :p. Blir ihvertfall kjøpt der.

Lenke til kommentar
Har akkurat samme oppsettet.

 

Gleder meg til å prøve spillet :)

 

Sync every frame og de råeste texture filteringene er bare å glemme, men resten var for min del bare å kjøre opp, 1440 * 900 (tror det er den), synes det er en behagelig oppløsning i spill på 17" widescreen, kjører den fint.

 

Skikkelig digg spill, men som noen sa tidligere, the gunsounds, de kunne vært heftigere, men det en eller annen sa om at det kom skudd ut fra veggen og laser fra bakken, det har ikke jeg merket noe til. Men, flammer fra tønner og containere, ikke skade fra åpen ild annet enn eksplosjoner...ehm, hehe.

Lenke til kommentar

Demoen var det første virkelig artige Call of Duty-spillet på lenge. De foregående spillene i serien har vært kjedelig WW2-FPS med kjedelige muskedundere som våpen, og Medal of Honor Allied Assault ganget med n antall ganger.

 

Det er jo litt artig at opprørerne stormer frem som ville dyr, med AK'en på full auto - fra hofta selvsagt. Det er jo realistisk så det holder. Men det hadde vært enda artigere med litt mer skriking ("Jallahallahallahallahallah").

Endret av Manuel
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...