Gå til innhold

Demo av Call of Duty 4: Modern Warfare (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du sier at du er uinteressert i SP-delen fordi det er ikke noe nytt, samme vi har sett før i alle andre FPS. Akkurat det samme er jo sant for MP-delen, som du tydeligvis gleder deg til... Det er vel ikke så mye nytt der heller?

 

Ny grafikk, nye kart, nye våpen. Sånt er kjekt synes jeg da. Til og med de_dust blir litt brukt opp etter noen år hehe. Men seff har du rett, det dreier seg fremdeles om å kverke folk på ett eller annet vis før dem kverker deg. Men til forskjell fra sp varianten vil man i mp møte tenkende individer, og det er jo nesten umulig å forutsi hva slike kan finne på. Og det er det som gjør det interessant.

Lenke til kommentar

Dette her var bare helt konge, har spillt COD-Serien fra COD1 Dag 1 til cod2 og nå blir detj o snart cod3:D, og dette her var bare mye bedre, det var jo helt konge, at de gjør det så bra fra WW2 genre til dette er tøft, synes spillet var litt rart de 10 første sekundene, men så tok det jo helt av... alt var bare rått, bare de klarer å patche spillet, som de ikke klarte så bra med cod1/cod2, ellers tror jeg dette spillet kommer til å bli knall innenfor esport tror det kommer til å ta av der også:D

Lenke til kommentar

Demoen var både tålelig bra, og teknisk meget imponerende, ihvertfall på det visuelle.

 

Det er dog litt synd at selve gameplayet arver for mye fra tidligere versjoner i den (midelmådige i mine øyne) CoD serien. Skulel gjerne sett litt mer taktisk gameplay i stedet for uendelig-vagg-av-fiender-som-løper-mot-deg stilen...

 

Mne det sagt, dette er bare en demo og en liten del av spillet. Diverse snperlevler og slikt som har blitt sluppet video av gir inntrykk av at det er flere typer gameplay enn akkurat dette. Vi får håpe de delen av SP blir bedre i gameplay.

 

Deter egentlig multiplayer delen jeg ser mest fram til. Alt jeg har hørt sett og lest så langt lener mot at den vil bli meget bra. Det spørs om det har kommet et hakk for sent dog, for Crysis sin (overraskende) utrolige bra multiplay og dybde tror jeg vil stjele ihvertfall mine timer vekk fra CoD4. Jeg trode Cysis kom til å bli et godt SP, med noe basic multiplayer deathmathc hevet på, men mer feil har jeg aldri tatt heh...

 

Likevel, bra spill, og det må utvilsomt sjekkes nærmere når det har releaset.

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Meget bra må jeg si !

Call of Duty 4: Modern Warfare er verdig til å stå i Call of Duty rekken vill jeg si.

 

Bare de ikke lager noe futuristisk crap i serien som BF 2142 :p

 

Artig, men litt kort demo. Blir spillet like bra i mulitiplayer delen er det bare å kjøpe det. :dribble:

Er det noen som kan si hcilken katalog Screenshots havner i ?

 

Foresten: Jeg kjørte demoen på Vista 64 bit med alt på full pupp uten noen problemer. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Alt for masse triggers.

 

Som at fiender spawner uendelig på visse punkter.

Headshot, respawn, headshot, respawn, headshot.

Og mange ganger så kommer skudd fra plasser hvor det ikke er fiender, bare ild fra en vegg.

Pluss at når man har nightvision på, så ser man lysstrålene fra andres gunnersikte sant, men

noen ganger legger de alt for mange, hvor noen av strålene bare kommer fra bakken eller en vegg.

Det imponerte meg helt til jeg så at det faktisk bare var noe de mekket for å imponere.

Lenke til kommentar
Er skuffet regel rett....

 

Slike kamper er noe Navy seals aldri/nesten aldri ser. SÅ de kunne nå heller brukt en annen gruppe. Men for at det skulle se litt tøffere ut, så har di selfølgelig brukt det tøffeste.....

 

Synts også spillet bar rotete. Var helt umulig å få noe serlig overblikk av situasjonen. Spillfrihet er ikke til stede i det hele tatt. En stor grunn til å spille Crysis før dette!

 

De sa tidigere at de har laget det beste spillet. Jaja, er det slik det ser ut, så har de driti på draget.

 

Nå stemmer det ikke at man spiller som SEALS i demoen, og såvidt jeg vet - ikke i resten av spillet heller. I demoen spiller man en gruppe "US. Marines", noe som kommer klart og tydelig fram - og vil tippe det er en typisk situasjon de kunne bli satt til å løse i et konfliktområde. Av spesialstyrker man får spille i spillet er det vel Britiske SAS såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar

dette var helt utrolig bra! Det var akkurat som jeg hadde forventet og kan ikke engang vente til aa proove blannt annet sniper oppdragene som man kan se filmer av paa youtube. Samme hvor urealistisk mange her syntes det var med mange fiender som var bare aa blaffre ned, saa leverte spillet en foolelse at man satt midt i en film med dramatisk action. Har dere i det hele tatt proovd den vanskeligste vanskelighetsgraden? Plutselig ble det et annet spill og man maatte tenke nooye over hvor man skulle bevege seg for ellers ble man tatt ut relativt raskt.

 

Flott demo IMO!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...