Gå til innhold

Demo av Call of Duty 4: Modern Warfare (PC)


Anbefalte innlegg

Får dårlig ytelse (helt ned i 28 fps) med oppsettet i profilen. Det er med "optimal performance" instillingene i spillet. Har noen tips til en instilling i grafikkmenyen som gir en vesentlig forbedring i ytelse?

 

Ellers var spillet knall, synes jeg. Var likt de forrige spillene, men synes de har laget det såpass annerledes at det så absolutt er verdt et kjøp fra min side.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kom gjennom demoen på noen minutter... intenst, men er litt usikker på om det blir kjøp..

 

CoD 1 ble jeg lei.. .. blir litt ei de endeløse rekkene med fiender..

CoD 2 fulførte jeg.. men bare for å fullføre..

CoD 4 virker ok.. men frykter endeløse rekker av teite fiender som stormer frem uten dekning ... ...

 

Du kjøper vel ikke slike spill for single player delen?

Lenke til kommentar
Normalt ikke.. men enn så lenge ser jeg ikke noen MP-demo og jeg kommenterte derfor SP...

 

Har hatt noen timer (ikke mange) med CoD2 MP og det er helt OK.

 

Nice... du sier COD2 MP er helt OK.... er dette BIW91nabbie spilling med toast og kanelboller ved siden av, eller er dette pcw spilling med clan 5on5, no server - skillad etc?. Det er nemlig forskjell på Public som er veldig kjipt, og PCW med clan. Noe som tilsier hvorfor du synes det er helt OK.

Lenke til kommentar
Får dårlig ytelse (helt ned i 28 fps) med oppsettet i profilen. Det er med "optimal performance" instillingene i spillet. Har noen tips til en instilling i grafikkmenyen som gir en vesentlig forbedring i ytelse?

 

Ellers var spillet knall, synes jeg. Var likt de forrige spillene, men synes de har laget det såpass annerledes at det så absolutt er verdt et kjøp fra min side.

 

Det var merkelig, ifølge oppsette ditt skulle det jo yte bedre....oppdatering av drivere kanshe;-)

Lenke til kommentar
Normalt ikke.. men enn så lenge ser jeg ikke noen MP-demo og jeg kommenterte derfor SP...

 

Har hatt noen timer (ikke mange) med CoD2 MP og det er helt OK.

 

Nice... du sier COD2 MP er helt OK.... er dette BIW91nabbie spilling med toast og kanelboller ved siden av, eller er dette pcw spilling med clan 5on5, no server - skillad etc?. Det er nemlig forskjell på Public som er veldig kjipt, og PCW med clan. Noe som tilsier hvorfor du synes det er helt OK.

 

Hvis multiplayer-delen av et spill lages for at det kun skal være kult i klanspilling så har det feilet. De aller færreste er med i en klan og enda færre spiller aktivt, et multiplayer-spill skal være rått uansett, public og klan. Det er ingen utviklere med litt vett i skallen som ville basert seg mest på klanspilling, det ville blitt som å lage et spill kun for de som har 8800Ultra-kort.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Normalt ikke.. men enn så lenge ser jeg ikke noen MP-demo og jeg kommenterte derfor SP...

 

Har hatt noen timer (ikke mange) med CoD2 MP og det er helt OK.

 

Nice... du sier COD2 MP er helt OK.... er dette BIW91nabbie spilling med toast og kanelboller ved siden av, eller er dette pcw spilling med clan 5on5, no server - skillad etc?. Det er nemlig forskjell på Public som er veldig kjipt, og PCW med clan. Noe som tilsier hvorfor du synes det er helt OK.

 

Hvis multiplayer-delen av et spill lages for at det kun skal være kult i klanspilling så har det feilet. De aller færreste er med i en klan og enda færre spiller aktivt, et multiplayer-spill skal være rått uansett, public og klan. Det er ingen utviklere med litt vett i skallen som ville basert seg mest på klanspilling, det ville blitt som å lage et spill kun for de som har 8800Ultra-kort.

 

Faktisk så er det ikke kult å spille public, når de fleste servere har gjort sine egne regler med våpen etc, slik at spillet blir dårlig, og de fleste idiotene som spiller der ligger i en eller annen random busk i 8 minutter.

 

Og si at det ville blitt som å lage et spill for de som kun har 8800Ultra-kortet er noe av det mest usaklige jeg har hørt, Klart cod2 er knall til public men det er MYE kulere å spille i et lag. De aller fleste spiller i en clan, det er de færreste som ikke spiller i clan.

 

Tror du feks et CS community blir basert på public spillere?, tror verken quake4, Cod2(som folk går over til cod4 nå) et:qw, er basert på public spillere. NEI det er så feil som det kan bli.

 

Faktisk så tror jeg 8800Ultra-kortet er basert på folk som har lyst til å spille DX10.

Lenke til kommentar

Hvor mange % av de som kjøper Call of Duty 4 tror du har tenkt til å spille i klan?

 

Hvor mange % av de som kjøper Call of Duty 4 - eller andre spill for den saks skyld - har et 8800Ultra kort?

 

Sammenligningen er ikke usaklig, i begge tilfeller ville utviklerne ignorert store deler av sin brukerbase. Selvsagt er det mange tilfeller hvor det blir tilrettelagt for klanspilling, men det er en veldig stor forskjell på tilrettelegging og å ikke lage spillet kult for public-spilling når det er det de aller fleste driver med.

 

De fleste som spiller CS er ikke klanspillere, det samme gjelder Call of Duty 2, bare se på alle som har sittet og spilt CoD 2 på X360 og PC, tror du de fleste er med i en klan?

 

De færreste som spiller multiplayer-spill er klanspillere, punktum. Det er ikke noe som kan diskuteres.

 

Utviklere vil alltid satse mest på casual gamers - noe annet ville vært lite fornuftig - da det er den aller største prosentandelen av gamere.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Får dårlig ytelse (helt ned i 28 fps) med oppsettet i profilen. Det er med "optimal performance" instillingene i spillet. Har noen tips til en instilling i grafikkmenyen som gir en vesentlig forbedring i ytelse?

 

Ellers var spillet knall, synes jeg. Var likt de forrige spillene, men synes de har laget det såpass annerledes at det så absolutt er verdt et kjøp fra min side.

 

Optimal performance greiene er noe idiotisk tull.

På bærbaren min gikk det automatisk til 1024*768 med det meste på fullt, og for å få spillbar fps måtte jeg stille alt på minimum.

På stasjonæren derimot fikk jeg 1280*1024 elns og alt på medium, så stilte jeg opp til 1680*1050 og alt på fullt og alikevel var det ikke hakking...

Lenke til kommentar
Normalt ikke.. men enn så lenge ser jeg ikke noen MP-demo og jeg kommenterte derfor SP...

 

Har hatt noen timer (ikke mange) med CoD2 MP og det er helt OK.

 

Nice... du sier COD2 MP er helt OK.... er dette BIW91nabbie spilling med toast og kanelboller ved siden av, eller er dette pcw spilling med clan 5on5, no server - skillad etc?. Det er nemlig forskjell på Public som er veldig kjipt, og PCW med clan. Noe som tilsier hvorfor du synes det er helt OK.

 

og du vet noe om meg og mine skills.... fra hvor? .. siden du uttaler deg om hvordan jeg spiller....Dessuten foretrekker jeg en god whiskey og salte pinner når jeg spiller.... ( men det vet du vel ingen ting om... whiskey mener jeg... ;)) satt forresten og spillte wintergames når du ble påtenkt tipper jeg.. nei.. det var før... prince of persia var det vel .. kanskje..

 

Men jeg er enig i spille i clan er mere gøy enn uten.. ( og da tenker jeg på det sosiale ( ? ) med å sitte på TS og snakke bullsh-.... og ha det gøy..

Endret av idos
Lenke til kommentar

Stor ståhei for lite spilling. Den demoen var kort til å være på 1,4Gb..

Men spillet virket kult, selvom man møter alle fiendene på nøyaktig samme sted nesten uansett hvordan man spiller det. Gjenspillverdien er mao lav. Testet å snipe fra vinduet i det første bygget ut på baksiden før man går ned igjen. Man kan skyte seg helt tom for ammo, det bare pøser på med nye folk hele tiden. Scriptingen i spillet virker totalt avhengig av posisjonen din og ikke om man får ryddet et område.

 

Får håpe det kommer en MP-demo etterhvert, de har etter eget utsagn sagt MÅ-delen skal være knallbra.

 

Overasket meg også positivt at spillet fløt såpass godt på min rigg. Hadde trodd det var vesentlig tyngre.

Endret av Mozze
Lenke til kommentar

Ja denne demoen skuffa veldig. Det som ødela det mesta var at denne konstante respawninga av fiender hele tiden, va er vitsen? Får virkelig håpe det blir litt annerledes når hele spillet kommer ut men eg tviler på det. En aen ting som var ganske plagsomt som eg fant ut, var at et par plasser i noen vindu bak noen planker står det folk å skyter på deg. Greit nok det så tar du opp sniperen og skal prøve å skyte gjennom disse blanken så går det ikke. Det går noen vinduer men andre vinduer er det stein umuligt. Er det folk som kjøper dette så må det ver får dei skal spiller Mp.

Lenke til kommentar

Det funker litt i demoen men ikke på alle plasse. Sånn som i begynnelsen nå du starter står det noen fiender i 2 etasje i den høye bygningen, dei kan du skyte gjennom plankene. Men litt lenger uti demoen så funker det ikke. Sikkert en bug som blir fikset, men va er vitsen å skyte folk gjennom plankene på et vindu når dei respawner ca 1.5 sec etter du har drept den første? Irittere meg så ekstremt at dei har ødelagt spillet med den der respawn scriptet dei kjører. Det er jo ikke vits i å skyte noen, eneste som teller er å springe videre til neste objektiv.

Lenke til kommentar

MP delen er vel laget for å tjene penger, da tekkes de store gruppene fremfor klanmiljøet, selvom sistnevnte ofte kan holde liv i et spill ganske lenge.

Når det er sagt har jeg aldri skjønt hvorfor ikke klanmiljøet ikke kan bruke unlocks så lenge alle har tilgang på det samme. Sånn sett er vel dette spillet fullt mulig å spille for klanfolk også hvis de bare gidder.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...