Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! V2


Raste

Anbefalte innlegg

aR_

 

Veldig merkelig navn. Forstår ikke hva det skal bety (hvis det i det hele tatt skal bety noe). Og hva gjør den streken der?

 

Var litt for random og kort.

 

3/10

Navnet mitt? ;) Streken på slutten er fordi ar aleine var opptatt se

 

Grønås. Fett nokk

 

8/10

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 11 måneder senere...

´Vikingen`

 

Et bra forumnavn som forteller at du er norsk og stolt av det. Dessverre så ødelegger tegnene som er rundt nicket helhetsintrykket. Med unntak av de tegnene er det i tillegg lett å huske :)

 

7/10

 

Kontorstol er vel noe så og si alle har et forhold til, enten privat eller via jobb.

Må desverre si at jeg tilbringer rundt 5-8 timer i en hver dagog får derav litt bismak i munnen av ordet, men alikavel så er det jo lettfattelig og om ikke annet et unikt brukernavn.

 

6/10 (trekk for assosiasjoner om jobb)

Lenke til kommentar

nei nå hoppet du over meg ;)

 

Ojojojoj.

Herre min hatt som min ville sagt.

 

Tsjuden

Gir ingen mening , men når man smaker på ordet så er det like godt å si som f.eks. Gump eller stasj.

Det må man jo like.

 

Ellers er det ikke mye å si, gir mek ikke assosiasjoner av noen ting i hilken som helst retning.

 

7/10

+ ordet er godt å si / uttale

Lenke til kommentar

ananashapå

 

Jeg er han som har ananas på pizza og kebab og overalt ellers hvor det passer (det passer jævlig ofte). Bare det at noen har laget et ananasprodukt man kan ha på brødskiven, noe jeg ikke var klar over(!), og at du viser det til verden er fantastisk. I tillegg er brukernavnet komplementert med matchende avatar noe som må gi pluss.

 

Nå er nok ikke jeg så veldig nøytral her men jeg synes det blir dumt å trekke poeng av den grunn.

 

10/10

Lenke til kommentar

Zeeza

 

Liker navnet. Det er få som bruker Z i navnet så det trekker opp. Samtidig klinger det bra og pluss for å begynne med stor forbokstav.

 

8/10

 

Glimti

 

Det minner meg om to ting, det ene er å "glimte til", det andre er en dverg i lord of the rings med noe lignende navn tror jeg.. Liker nicket jeg, lett å huske med mine assosiasjoner hvertfall :)

 

10/10

 

Takk for den vurderingen. Det ble egentlig laget for over ti år siden fra en gammel vits om å ha glimt i øyet. Men likte det du skrev om å glimte til også. Gimli i RIngenes Herre er det flere som har nevnt før.

 

Som du ser endret jeg det nettopp så du ble den siste til å vurdere det.

Lenke til kommentar

thypton^:

 

Greit, men litt vel gamer-aktig kanskje. Spesielt med mønet/hustaket på slutten. I tillegg er det veldig krunglete å uttale. (Nå kan det jo være dette er ett ord innenfor programmering eller slikt) Tror du er den eneste på internett som bruker dette navnet, og det er jo positivt :)

 

4/10

Lenke til kommentar

Krokanrull

+ stor forbokstav

+ enkelt

+ morsomt og artig, fikk meg til å le litt.

 

9/10.

-------------------------------------------------

Greit, men litt vel gamer-aktig kanskje. Spesielt med mønet/hustaket på slutten. I tillegg er det veldig krunglete å uttale. (Nå kan det jo være dette er ett ord innenfor programmering eller slikt) Tror du er den eneste på internett som bruker dette navnet, og det er jo positivt :)

Ønsker svare litt. :)

Navnet er vist ifra en egyptisk gud som jeg skrev navnet feil ifra med mange H-er. Tror jeg er den eneste og den "^" på slutten er bare for tull. ;) Er egentlig bare "thypthon".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...