Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! V2


Raste

Anbefalte innlegg

thypthon^

Gir assosiasjoner til et grunnstoff eller lignende, ikke spør hvorfor. Ellers ser det vel litt gameraktig ut, som du selv siterte en annen på. I lys av sistnevnte(gameraktig), er det likevel greit, siden det ikke inneholder x'er, z'er og vekslende stor og liten bokstav. Ingen stor forbokstav er smått irriterende.

 

7/10

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GrevenLight

 

I utgangspunktet liker jeg navnet. "Greven" gir meg assiasjoner til Grev Dracula og jeg liker absolutt den slags! I tillegg begynner både "Greven" og "Light" med stor forbokstav og det gir pluss. Hadde sett enda bedre ut om det var mellomrom mellom dem og manglen på mellomrom er det eneste minus jeg finner. (Dog hadde jeg likt det bedre med Grev Dark da jeg selv liker den mørke siden best, men synes ikke det er en greie å trekke ned for her).

 

9/10

Lenke til kommentar

6/10

 

Synes navnet passet til avatar, men minus for understreker. Bedre med mellomrom imo.

 

Ja, det er så som så. Var litt usikker der selv, men siden det var mitt første navnbytte og mitt forrige var kun et ord så tenkte jeg at jeg kunne prøve understreking. Kan fjernes ved neste evnt. bytte. Morro å gjøre litt forskjellig.

 

Ikke vurder meg nå, men Bibow.

Lenke til kommentar

JAYZ: 3/10

tenker at du er en wannabe gangster/hiphoppar, lite personleg

 

Hoywin: 2/10. Navnet klinger ikke særlig godt. Kanskje heter du Øyvind på ekte, men når du registrerte deg var "Øyvind" allerede tatt, så tok du noe random piss - hoywin - sorry ass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...