Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som om mange av de dyre samleboksene jeg bestilte er utsolgt, og virker ikke som om de får de inn på lager igjen heller. Da får jeg nok igjen en del penger på diverse gavekort. Fikk igjen penger for Kubrick-boksen i går, og bestilte en Simpsons-sesong, Gudfaren-boks og Travolta-boksen.

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar
Nå er Alien CE borte, lurer på om vi som har bestilt det får det.

 

Jeg har forøvrig sendt de en mail ang. dette, så vi får se.

 

Faen.. Tviler på at vi får verken den eller Rocky-boksen. Jeg håper det ikke blir noe problem når vi skal få tilbake pengene? Noen som har fått inn igjen penger på gavekortet når artikler har vært utsolgt?

 

Da jeg så over regningene jeg har fått fra bokklubben, stusset jeg over to stk fra "Bokklubben Nye Bøker" som er fra samme bestilling. Ser at jeg faktisk har glemt å legge til gavekortet til bestillingen min på 746 kr :mad:

 

1 poeng til bokklubben :( .. Bokklubben - meg : 1-11

Lenke til kommentar
Nå er Alien CE borte, lurer på om vi som har bestilt det får det.

 

Jeg har forøvrig sendt de en mail ang. dette, så vi får se.

 

Faen.. Tviler på at vi får verken den eller Rocky-boksen. Jeg håper det ikke blir noe problem når vi skal få tilbake pengene? Noen som har fått inn igjen penger på gavekortet når artikler har vært utsolgt?

 

Da jeg så over regningene jeg har fått fra bokklubben, stusset jeg over to stk fra "Bokklubben Nye Bøker" som er fra samme bestilling. Ser at jeg faktisk har glemt å legge til gavekortet til bestillingen min på 746 kr :mad:

 

1 poeng til bokklubben :( .. Bokklubben - meg : 1-11

 

virker det fremdeles å melde seg inn i flere klubber og få gavekort altså? Eller er det lenge siden du har gjort det? :)

Lenke til kommentar

Da har jeg vært nede på Posten og henta 21 pakker med til sammen 23 DVD-er. Litt flaut når folka på posten tømmer en sekk og vi leter etter 21 pakker fra Bokklubben. :blush: Men alt i orden med pakkene, da har jeg fått alle unntatt 7 DVD-er, 2 av dem er sendt og resten venter på lager. Har også vært heldig med Bokklubben når det kommer til feil, da de bare har gjort én feil og det var å sende to eksemplarer av Sopranos - sesong 4 isteden for en hver av sesong 3 og 4. Go Bokklubben! :p

Lenke til kommentar

For Titanic-interesserte så kan jeg gi en oppdatering. Er nå nøyaktig en uke siden jeg fikk svar på henvendelsen min, om at de skulle sende meg riktig utgave. På onsdag fikk jeg beskjed om at den var sendt, og i dag mottok jeg returlappen som skal brukes til å returnere de to Titanic 2-disc'ene jeg har fått. Så nå venter jeg spent på resultatet av bokklubbens 2. forsøk på å sende meg riktig utgave. :p

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Er innlegget basert på egne erfaringer, Q-tip? Jeg vet Bokklubben alltid bruker lang tid, men tar det virkelig to hele måneder før man endelig får en lusen 20-kroning? Det er uansett bare morsomt å skrive, synes nå jeg, så jeg vil absolutt benytte meg av tilbudet! :)

 

Nei, tar ikke alltid to måneder. Jeg skrev 5 stk for 3 måneder siden. En ble godkjent uka etter, en ble ikke godkjent etter tre uker, resten ble godkjent forrige uke... TTT er Bokklubbens slagord... (Ting Tar Tid)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...