Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har nå fått linken til 1000-kroner-gavekort siden.. Og mitt spørsmål er.. Må jeg lage en helt ny bruker der for å få et gavekort der? Så langt har jeg bare fått et gavekort, og det var på 750.

Håper dere skjønte spørsmålet mitt og gir svar =)

 

Du får ikke gavekort på 1000 kr lengre. Og virker som at bokklubben har skjerpa inn så du ikke får flere enn ett gavekort, dessverre

Lenke til kommentar
Har nå fått linken til 1000-kroner-gavekort siden.. Og mitt spørsmål er.. Må jeg lage en helt ny bruker der for å få et gavekort der? Så langt har jeg bare fått et gavekort, og det var på 750.

Håper dere skjønte spørsmålet mitt og gir svar =)

 

Du får ikke gavekort på 1000 kr lengre. Og virker som at bokklubben har skjerpa inn så du ikke får flere enn ett gavekort, dessverre

 

 

Virket ikke helt som at du skjønte hva jeg mente. jeg har funnet den gamle siden til bokklubben (Fått egentlig) og jeg kan fremdeles registrere meg der.. Men samma det, jeg har vel fått nok =)

Lenke til kommentar
Dere benytter dere av lenker som ikke lenger er en del av Bokklubbens nettside, det vil med andre ord si at dere bevisst begår lovbrudd.

 

Rart at ingen moderatorer har oppfattet dette ennå. :blush:

Å trykke på en link som man tidligere har lagret i favoritter, er selvfølgelig ikke et lovbrudd. Det er jo håpløst klønete av bokklubben å fortsatt ha sidene der.
Lenke til kommentar
Å trykke på en link som man tidligere har lagret i favoritter, er selvfølgelig ikke et lovbrudd. Det er jo håpløst klønete av bokklubben å fortsatt ha sidene der.

 

Du begår et lovbrudd ved å benytte det som skal være døde lenker, noe du vet inderlig godt. At Bokklubben ikke har 100% orden på sin nettside legitimerer ikke at du utnytter en slik svakhet. Man forholder seg til Bokklubben.no og dens tråder og dermed er det ikke mulig å foreta en bestilling ved hjelp av "avdøde lenker.

Lenke til kommentar

I dag kom Seinfeld sesong 1, 2 og 3 samt Frustrerte Fruer sesong 1 i postkassa.

 

Har nettopp brukt mitt tredje gavekort. (I min mor sitt navn)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
1 stk. DVD Catch me if you can 98.00

1 stk. DVD Batman begins 89.00

1 stk. DVD Crash 99.00

1 stk. DVD Troja 99.00

1 stk. DVD Austin Powers Collection 129.00

1 stk. DVD Detroit Rock City 99.00

1 stk. DVD Braveheart 99.00

1 stk. DVD Anger Management 99.00

 

 

Måtte betale litt ekstra.

 

Takk, Hewitt! :D

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar
Du begår et lovbrudd ved å benytte det som skal være døde lenker, noe du vet inderlig godt. At Bokklubben ikke har 100% orden på sin nettside legitimerer ikke at du utnytter en slik svakhet. Man forholder seg til Bokklubben.no og dens tråder og dermed er det ikke mulig å foreta en bestilling ved hjelp av "avdøde lenker.
Du er helt på jordet. Å benytte seg av et tilbud som ligger ute er selvfølgelig ikke ulovlig. Om ikke bokklubben vil gi ut 1000kr-kort lenger så får de jo bare ta ned siden.
Lenke til kommentar
Du begår et lovbrudd ved å benytte det som skal være døde lenker, noe du vet inderlig godt. At Bokklubben ikke har 100% orden på sin nettside legitimerer ikke at du utnytter en slik svakhet. Man forholder seg til Bokklubben.no og dens tråder og dermed er det ikke mulig å foreta en bestilling ved hjelp av "avdøde lenker.
Du er helt på jordet. Å benytte seg av et tilbud som ligger ute er selvfølgelig ikke ulovlig. Om ikke bokklubben vil gi ut 1000kr-kort lenger så får de jo bare ta ned siden.

 

Det står jo til og med på siden at tilbudet varer til 31.12.2007!

Lenke til kommentar
Du er helt på jordet. Å benytte seg av et tilbud som ligger ute er selvfølgelig ikke ulovlig. Om ikke bokklubben vil gi ut 1000kr-kort lenger så får de jo bare ta ned siden.

 

Dette er ikke et tilbud som ligger "ute", kampanjen som lenken viser til er for lengst avsluttet. Utnyttelse av mangelfull og slurverte publisering på web med det for øye at det gir økonomisk vinning er rett og slett bare simpelt og uetisk.

 

Du ser visst ikke den etiske siden ved dette dilemmaet heller, forstår jeg. For hva som angår kampanjer og gavekort er det deres nyeste publikasjoner som avgjør, ikke arkivmateriale som av uvisse grunner ikke er fjernet.

 

Man omgår systemet og påstår i samme øyeblikk at det hele er Bokklubben sin feil. Det selvmotsigende og arrogante er at du vet hva du gjør, men forsøker likevel å kamuflere "jukset" ved å skylde på dårlige rutiner.

Endret av AKF
Lenke til kommentar

Hvis man feks. registrerer seg i god tro fra en side du har lagt til i favoritter, og ikke har vært innom startsiden for innmelding siden den var blitt endret, så har du strengt tatt ikke gjort noe feil, men alle som poster i denne tråden er jo rimelig klar over at 1000 kroners tilbudet er over. Dog tviler jeg sterkt på at noen kommer i trøbbel på grunn av dette, for bokklubben kunne fikset dette veldig enkelt ved å bare fjerne disse sidene, så det viser jo at de egentlig ikke bryr seg så veldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...