Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny bil til 200K - hva skal jeg velge?


sjossang

Anbefalte innlegg

Kundeservice hos VW-forhandlere er noe dritt.

Kjenner folk som har vært utsatt på motorhavari på VW.

 

Har generelt sett et positivt inntrykk av Vw forhandlerene, og jeg har Vw selv. Det er sikkert noen som kjenner noen som har hatt motorhavari på hvilket som helst merke.....

Endret av erasmussen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har aldri vært borti dårlig kundeservice hos Møller. Men du vet vel det bedre, siden du "kjenner folk".

http://www.motor.no/forbruker/autoindex/article165719.ece

 

Nå har jeg også bare posetive inntrykk av kundeservicen men her i drammen er det forskjellig forhandel av vw og audi så mulig de er litt mere slacke hos vw. Men er ikke fornøyd med selve bilen.

Skal ihvertfall ikke ha noe mere med vag å gjøre EVER.

Lenke til kommentar

Franske biler er den største møkka noen gang produsert. Ville heller ha satset på Fiesta eller Yaris.

 

Yaris og er også kjent for veldig god kvalitet i forhold til pris.

 

Ps! Om du har nybilgaranti trenger man ikke å bry seg så mye om, alt dekkes jo gratis. Er vel etter jeg ville ha beskymret meg. Spess når det er en franskmann som ligger på vurderings listen.

Lenke til kommentar

Ville gått for VW Polo jeg. Har med markedsverdi etter noen år å gjøre, kvalitet og utseende å gjøre. Franske biler synker helt hinsides i pris, SPESIELT Citröen, ville aldri kjøpt det.

 

Toyota er meget bra biler som også holder seg bra i pris; Corolla og Auris er to meget gunstige, tøffe og driftsikre biler jeg ihvertfall ville vurdert, dessuten holder de seg bra i pris.

Lenke til kommentar
Da er valget avgjort for min del! Det blir en ny Peugeot 207 1,6HDi med 109hk - gul/grønn farge (litt knall, men kul!).

 

Mazda og BMW ser bra ut, men BMW er for dyrt (men denne er kul) og Mazda 2 mangler diesel-utgave :(

Hey, gratulerer med ny bil. Blir sikkert suverent det der, den modellen der ligger så vidt jeg vet veldig godt ann på feilstatistikken også ;) Lite feil.

 

Denne fargen?

bilde7.jpg

Endret av pc^2007
Lenke til kommentar
Ikke kjøp noe form for VW, Audi og Skoda samme dritten i forskjellig pakke

Skal ikke si hva du skal kjøpe, men i stedet si hva du kommer til å få problemer med!

Kundeservice hos VW-forhandlere er noe dritt.

Kjenner folk som har vært utsatt på motorhavari på VW.

De sa at det var feil olje på bilen, da de fikk høre at det var de som hadde fyllt på olje så var det ikke det alikevell. Fikk ikke en dritt tilbake.

 

Har aldri vært borti dårlig kundeservice hos Møller. Men du vet vel det bedre, siden du "kjenner folk".

 

Jeg EIDE en splitter 03' Polo 1.4 TDI og jeg kan bekrefte at kvaliteten og servicen hos Møller er noe dritt. Makan til elendig kjøretøy og banditter skal man lete lenge etter.

 

Chr Opsahl Bil i Lier er stedet hvis du ønsker å bli grundig lurt !

Endret av Spartan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...