Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper virkelig de bruker Penny mye mindre i neste sesong. Irriterende karakter...

 

Med tanke på hvor dumt / teit / sært de gjør standard nerdegreier (MMO episodene er skrekkeksempel som jeg husker i farta) så lurer jeg på hvordan alt fysikksnakket holder seg til real life. 

 

Men det jeg har ledd mest av i hele sesongen var siste episode, når de bestemte seg for å se Firefly hver fredag. Leonard lurte på hvorfor de skulle ha med det i en leieboerkontrakt, og Sheldon svarer med "Oh you! That show's gonna be on for years, it's just fair to settle it at this point" (Løst basert etter hukomelsen). Håper på mer sånn nerdehumor kontra å spille på at Penny er ei dum blondine fra bibelbeltet i en gjeng med glupinger. Eller f.eks at Sheldon ikke har noe særlige Sosiale antenner. Etter 3 sesonger så har vi fått det med oss, men kudos for at de faktisk prøver å utvikle karakteren.

 

Ra'esh bør etter min mening også utvikles. Han er vel den eneste som har vært rimelig det samme siden starten. Howard hadde i det minste dame og har fått litt dybde tidligere i f.eks den episoden der han og Leonard drar på bar og han er elendig.

 

Når det er sagt så synes jeg det er helt grei underholdning, men nerdehumoren blir borte til fordel for gjøre stereotypiske nerder til humor. Dette er da mine meninger om serien / siste sesongen. 

 

 

Lenke til kommentar

Når det er sagt så synes jeg det er helt grei underholdning, men nerdehumoren blir borte til fordel for gjøre stereotypiske nerder til humor. Dette er da mine meninger om serien / siste sesongen. 

Elsker The big bang men tror kanskje jeg ser litt av det samme. Jeg er ikke en smart fyr men skjønner det meste av humoren siden jeg leser en del comics, spiller spill osv. Og i det siste har det på en måte blitt mindre "inviklet" nerde humor og mer "HAHAHA se på de nerdene der!" Men vet ikke jeg kanskje jeg bare innbiller meg det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når det er sagt så synes jeg det er helt grei underholdning, men nerdehumoren blir borte til fordel for gjøre stereotypiske nerder til humor. Dette er da mine meninger om serien / siste sesongen. 

Elsker The big bang men tror kanskje jeg ser litt av det samme. Jeg er ikke en smart fyr men skjønner det meste av humoren siden jeg leser en del comics, spiller spill osv. Og i det siste har det på en måte blitt mindre "inviklet" nerde humor og mer "HAHAHA se på de nerdene der!" Men vet ikke jeg kanskje jeg bare innbiller meg det.

 

Kanskje du har blitt mer nerd selv? :D :D

Lenke til kommentar

Pilotepisoden som aldri har blitt vist har sluppet ut.

Begynner med at Sheldon og Leonard er fattige og må donere sperm for å få penger.

Sheldon på vei til middag finner en gråtende dame (fin å se på) som akkurat har blitt dumpet og ikke har noe sted å bo og inviterer henne til å spise på restaurant.

Hun inviterer seg hjem til S/L og vil bo der noen dager, leiligheten er helt annerledes enn det vi ser i serien nå. Leonard får så besøk av en studievenninne som ser på besøket av Katie som en trussel.

Katie går ut og kommer tilbake og krangler med Leonard, dette gjør at hun forlater leiligheten om morgenen. Lenard blir lei seg og går og finner Katie på jobben hennes (sminkebutikk) og sier unnskyld. Episoden avsluttes med at Katie kommer tilbake og flytter inn igjen.

 

Serien har ellers enn mye mer 80talls preg med farger og klær. Katie er spilt av en annen dame som er høyere og slankere.

Lenke til kommentar

Pilotepisoden som aldri har blitt vist har sluppet ut.

Begynner med at Sheldon og Leonard er fattige og må donere sperm for å få penger.

Sheldon på vei til middag finner en gråtende dame (fin å se på) som akkurat har blitt dumpet og ikke har noe sted å bo og inviterer henne til å spise på restaurant.

Hun inviterer seg hjem til S/L og vil bo der noen dager, leiligheten er helt annerledes enn det vi ser i serien nå. Leonard får så besøk av en studievenninne som ser på besøket av Katie som en trussel.

Katie går ut og kommer tilbake og krangler med Leonard, dette gjør at hun forlater leiligheten om morgenen. Lenard blir lei seg og går og finner Katie på jobben hennes (sminkebutikk) og sier unnskyld. Episoden avsluttes med at Katie kommer tilbake og flytter inn igjen.

 

Serien har ellers enn mye mer 80talls preg med farger og klær. Katie er spilt av en annen dame som er høyere og slankere.

Finner den ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...