Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

å herre, Sheldon var faktisk verre før!

 

Nå kan han jo (nesten) sarkasme, og (nesten) humor.

 

Utstyrtelig morsom den scenen om tidsreise, der begge snur seg omkring og ser om det skjer, og Sheldon sier "that was a dissapointment" eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
<br />Ser ut som det er en del infiserte torrenter ute å går...

Så lenge du holder deg til scene-releases og sjekker .svf-fila før du unzipper, så er ikke det noe problem.

 

Ikke at jeg støtter ulovlige torrents, men tv-serier er i grenseland. Uansett, jeg laster utelukkende ned .avi-filer og .mkv-filer. De trenges ikke pakkes ut, så det er svært liten sjanse for at det er noe virus ute og går.

 

Greit nok episode, men han sa jo det var syv år tidligere? Hvorfor er alle da kledd som om det var på 80-tallet?

Lenke til kommentar
<br />Ser ut som det er en del infiserte torrenter ute å går...

Så lenge du holder deg til scene-releases og sjekker .svf-fila før du unzipper, så er ikke det noe problem.

 

Ikke at jeg støtter ulovlige torrents, men tv-serier er i grenseland. Uansett, jeg laster utelukkende ned .avi-filer og .mkv-filer. De trenges ikke pakkes ut, så det er svært liten sjanse for at det er noe virus ute og går.

 

De fleste scene grupper legger ut filen i rar filer. Også er det de som laster ned filer der det står The.BIg.Bang.Theory.THE.REAL.DEALE.NoVIRUSGROUP. i filnavnet. Ikke alle er like flinke når det kommer til nedlastning. Sheldoon og co derimot klarer nok dette fint :) Forøvrig likte jeg at jeg skjønte Firefly vitsen.

Lenke til kommentar
De fleste scene grupper legger ut filen i rar filer. Også er det de som laster ned filer der det står The.BIg.Bang.Theory.THE.REAL.DEALE.NoVIRUSGROUP. i filnavnet. Ikke alle er like flinke når det kommer til nedlastning. Sheldoon og co derimot klarer nok dette fint :) Forøvrig likte jeg at jeg skjønte Firefly vitsen.

 

Greit nok det, men jeg er svært, svært skeptisk til å laste ned en kjørbar fil (inkludert pakkete filer som .rar og .zip) fra en torrentside. Har brent meg på det før, og ble nødt til å formatere harddisken og installere alt på nytt pga virus en gang. En .avi-fil er omtrent samme størrelse og kjører ikke direkte, så den kan ikke ha virus. Eller strengt tatt kan den kanskje det, men det er en minimal sjanse for det.

 

Firefly? Genial serie. :)

Lenke til kommentar

Rettelse: ALLE scene-grupper legger filen i rar. :)

 

Er det noen som har oversikt over hvor mange episoder det er igjen i sesong 3?

 

Tror det bare er en episode igjen.

 

The Big Bang Theory 03x23 The Lunar Excitation

 

Stemmer bra med antall episoder sesong 2 hadde.

Lenke til kommentar

Pleier episodene å komme ut på torrent samme dag som de blir vist i usa? Og hvor lenge må vi forresten vente til neste sesong kommer etter denne episoden? :dontgetit:

Rundt september er vel vanlig start tid for de fleste serier.

Største forandringen til neste seseong er at big bang sendes på torsdager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...