Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Pleier episodene å komme ut på torrent samme dag som de blir vist i usa? Og hvor lenge må vi forresten vente til neste sesong kommer etter denne episoden? :dontgetit:

Rundt september er vel vanlig start tid for de fleste serier.

Største forandringen til neste seseong er at big bang sendes på torsdager.

Ja, eg synes det er heilt greit at det er på Torsdag, det er for mykje på tirsdag, hadde nettopp no 2 veker på rad med 6 serier på tirsdagane, so det er fint at dei flytter det litt rundt på andre dager.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, det har jo vært vist på mandag da Noiz men du snakker vel om den dagen vi får den her. Men da blir det jo fredag på oss til neste sesong da. ;)

ja fredag, det har du rett i :) Går litt rundt i hode avogtil

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Synes den siste episoden egentlig ikke var så bra. Fikk et inntrykk av at de prøvde å alt for hardt. Snakker da om episoden hvor Leonard mimrer om hvordan Sheldon var før. Greit nok at det var morsomt i seg selv å se hvordan han var før, men håret til Leonard, negeren i kjole osv var alt for mye for min del. Minnet meg mer om noe man ser i en sketch i et random underholdningsporgam på fredagskvelden.

Lenke til kommentar

Jeg syntes det var det som gjorde hele episoden.

 

"-Dr. Cooper?

-You want the crazy guy across the hall." (eller noe sånt) :D

 

 

Stemmer det!

Sykt enig =P I alle fall dette med han svarte mannen gjorde jo at det hele ble sinnsykt mye mer morsomt! =P

Eneste er vel at håret til Howard var kanskje litt overdrevet.. annet enn det, genial episode!! :D

Lenke til kommentar

Da kan vi begynne å telle minutter ;)

Så blir det pause til September... Hvordan skal dette gå?

 

Det er jo serier som starter opp igjen i sommer, som feks Penn and Teller: Bullshit, True Blood og Mad Men. Jeg vil hvertfall ikke få problemer. Også er det jo sommeren som kanskje vil medbringe sol og pent vær.

Lenke til kommentar

Da var episoden sett. Kanskje ikke den beste episoden, men en knallbra en var det lell.

"-God morning Mrs. Gundersen

-God morning Leonard. Or should I say: Yeehaaa!" :D

 

Stilig vinklig med at Sheldon får seg dame, blir interessant å se hvordan det utvikler seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...