Gå til innhold

Den Store Crysis tråden! :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, testa Crysis idag.

 

Systemet er Q6600, XFX 8800 GTS med 2x1GiB PC 6400 Geil

 

Når jeg starta å spille trodde jeg alt var totalt bugga. Men texturene lasta visst fra jeg var inne i spillet. Spillet gikk nokså glatt på normal grafikk. Men etterhvert forsvant noen texturer.

 

Som F.eks på bilene. Så kunne jeg bare se hjula og noe tak. Mens sidene og panseret var borte :o

 

Fikk ikke noen WHEE- opplevelse. Bare en UHH-opplevelse. Blir sikkert bedre til release. :)

Lenke til kommentar
Hmm, testa Crysis idag.

 

Systemet er Q6600, XFX 8800 GTS med 2x1GiB PC 6400 Geil

 

Når jeg starta å spille trodde jeg alt var totalt bugga. Men texturene lasta visst fra jeg var inne i spillet. Spillet gikk nokså glatt på normal grafikk. Men etterhvert forsvant noen texturer.

 

Som F.eks på bilene. Så kunne jeg bare se hjula og noe tak. Mens sidene og panseret var borte :o

 

Fikk ikke noen WHEE- opplevelse. Bare en UHH-opplevelse. Blir sikkert bedre til release. :)

9655518[/snapback]

 

Tekstur feilene på bilene har jeg også opplevd, var ganske neat egentlig. mye mer oversiktelig^^ men ordnet seg etter at jeg restartet spillet

Lenke til kommentar
Hmm, testa Crysis idag.

 

Systemet er Q6600, XFX 8800 GTS med 2x1GiB PC 6400 Geil

 

Når jeg starta å spille trodde jeg alt var totalt bugga. Men texturene lasta visst fra jeg var inne i spillet. Spillet gikk nokså glatt på normal grafikk. Men etterhvert forsvant noen texturer.

 

Som F.eks på bilene. Så kunne jeg bare se hjula og noe tak. Mens sidene og panseret var borte :o

 

Fikk ikke noen WHEE- opplevelse. Bare en UHH-opplevelse. Blir sikkert bedre til release. :)

9655518[/snapback]

 

Det er pga det er en debug versjon samt DX9. I DX9 mode så ser spillet ut som veldig bra, men ikke revolusjonerende som DX10 versjonen. Der er det snakk om nærere photorealisme, væreffekter og ordentlig fysikk du ikke finner i DX9 versjonen.

Lenke til kommentar

man skal ikke kommentere grafikk før man setter alt på HIIIIGH,

 

Ser jævla kult ut da når du setter på 8xAA samtidig :D deilig (noen sier at AA ikke virker til dem, men funker fint til meg :S merker forskjellen enormt)

 

Men dere må merke, spillet vil kjøre jevnere og bedre på release, så de med 8800gts skal nok klare å kjøre spillet med ULTRA HIGH med OK framerate på release.

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar

Hei.

 

Har akkurat prøvd crysis nå men er er ikke imponert over Beta`n.

Håper realese`n blir bedre. det hakker å lagger litt + grafikken minner om FarCry på medium, spillet crasher etter ca 10min skulle tru at oppsettet mitt skulle orke og dra dette på full guffe?

 

kjører 1440x900 eller noe sånt, 0xAA

 

noen gode råd?

 

Oppsett:

Asus P5N32-E SLI

Intel E6600 (OC - 3Ghz)

Geforce 8800GTX (FW-163.67)

2GB Corsair Dominator 8500 5-5-5-15-T1 800Mhz

Vista Ultimate x32

22" ViewSonic LCD (1680x1050)

Endret av Tornado78
Lenke til kommentar

Men, er det noen som veit hva jeg må gjøre for å kunne connecte til en server?

Jeg får stadig vekk denne "Server Authentication Failed". På HVER server jeg prøver meg på. Har sikkert prøvd hele lista flere ganger.

 

Systemet mitt består av:

Q6600

GF8800GTX

2G ram

 

Og Vista Home Premium 32bit.

 

Noen som veit? :)

Lenke til kommentar

Dette er jo tross alt ein beta, ikkje noko som skal forestille det ferdige produktet. Optimaliseringa er ikkje ferdig endå, i tilleg skal det fungere bedre under DX10 om du har moglegheit for det.

 

Men om nokon vil bytte Hellgate London key mot Crysis key er det finfint ;P

 

Edit: Sjekka brannmur, og du har vel original og eigen key?

Endret av gholie
Lenke til kommentar

Å klage på performance og grafikk er grunnen til at dem har NDA. Folk fatter ikke at det er en beta. Grafikk ikke bra ? Vel det er DX9, store forandringen i visuelle effekter ser du ikke før du kjører det i DX10 Mode. Performance dårlig ? Åpne konsollen din og se all infoen som kjører. Velkommen til Debug Mode.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...