Gå til innhold

Den Store Crysis tråden! :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ut at jeg kunne spille nogenlunde "laggfritt" på 848x480. (4xAA/2xAA og 16xAF)

På en vanlig LCD skjerm så ser denne oppløsningen crappy og blurry ut, men på prosjktoren min, så er dette optimale oppløsningen og det ser da fantastisk flott ut. (den har bedre farger osv.. en LCD skjermen min, så det blir jo bare enda bedre)

 

Og det faktum at det faktisk går ved en rundt 40FPS i denne oppløsningen på Betaen er jo rimelig tøft. :D

 

Edit. 40-50, og faller sjelden under 30 (om vi ser bort ifra nukes og lignede :p)

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Kommer an på skjermkortet og prosessoren. En dobbelkjerne og et GF8x00 (helst 8600+) burde gå fint på high. Igjen også avhengig av drivere og maskinvaresammensetning.

 

Men betaen er dårlig optimalisert ennå, men går veldig fint på medium på min PC uten AA og AF. Kan kjøre på high også, men da ligger framerate på rundt 25-30, noen ganger også ned mot 20. Kjører 1280x1024.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Haha, jaja dette her gjikk jo over alle forventninger må eg si. Fikk min nye HP dv9575 i dag. Men her var det bare grafikk feil på grafikk feil og elendig fps når man lot spillet velge den optimale settingen (medium på alt uten noen form for AA)

 

:p

9631682[/snapback]

 

Skulle nok bygd maskin selv. Stasjonær that is.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Riktig... Og det har kun vært slik nå i det siste? Det var ikke sånn når den først kom ut?

 

Hvordan skal man evetuelt skaffe en key da? Kjøpe? Registere?

9633493[/snapback]

 

 

Igår var det noen keyer igjen for fileplanet subscribers. så du kan kjøpe subscriber for 30 kr ca. da får du key, hvis det er flere igjen

 

 

Helt i starten var det bare venner av crytek som fikk key, så ble det fileplanet subscribers, så ble det åpen Beta på mandag ( Limited keys) ble borte på ca 24 timer, og igår var det kun subscriber keys igjen.

 

du får ta en titt. her

Endret av whipslash
Lenke til kommentar

Det er bare flaut å lese alle postene skrevet av folk som vil ha keys slengt etter seg. Så dere vil ikke gjøre noe av arbeidet, bare høste fruktene? Det er så elendig gjennomsyret holdning. At dere i det hele tatt har nerver til å spørre om noe sånt overrasker meg.

"Jeg gidder ikke å jobbe, så jeg vil heller sitte på gata og tigge og plage mennesker rundt meg"..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...