Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noen forslag til noen Keyboardsanger som jeg kan sette meg som mål å lære når jeg nå starter på folkehøgskole til Lørdag?

Har hittil satt meg som mål at jeg skal lære meg unopened av Sonata arctica.

 

Legger forøvrig med en intro til en sang som jeg jobber med nå, fikk plutselig lyst til å skrive en power låt igjen til singel prosjektet mitt, og ikke bare ekstrem metal til bandet.

 

Har hørt en del på Sonata Arctica, og må si de virkelig kan spille på instrumentene sine.

Sykeste keyboard-partiet jeg har hørt må være begynnelsen på "The Cage".

 

Arcturus har svært mye bra når det kommer til keyboard.

Jeg liker best introen til "Star Crossed".

Utrolig pianospill. =)

 

Jeg vil vise deg en outro fra Paradise Losts "Icon" fra 1993.

Mange av fansene deres forlot bandet da dette albumet kom ut, og beskyldte dem for å ha blitt "sell outs" på grunn av den mer radiovennlige retningen bandet tok.

Døm selv.. Jeg synes dette albumet er meget sterkt, og anbefaler det til alle som har et øre til mørkere metal uten ekstreme vokaler.

"Colossal Rains" og denne outro'en er noen av mine favoritter fra dette albumet.

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=D7JzCmNGmkU&fmt=18

Lenke til kommentar
Jeg vil vise deg en outro fra Paradise Losts "Icon" fra 1993.

Mange av fansene deres forlot bandet da dette albumet kom ut, og beskyldte dem for å ha blitt "sell outs" på grunn av den mer radiovennlige retningen bandet tok.

Døm selv.. Jeg synes dette albumet er meget sterkt, og anbefaler det til alle som har et øre til mørkere metal uten ekstreme vokaler.

"Colossal Rains" og denne outro'en er noen av mine favoritter fra dette albumet.

 

Icon er jo ett monumentalt bra album. :w00t:

Lenke til kommentar

Synes plata er ganske grei, jeg. Selve albumet er ikke så veldig ulikt Microcosmos, bare mindre tremelo picking og at trommene er mye mer variernde en på tidligere album. Selve lydbildet kan beskrives som en blandig av Alcest og Drudkh.

Endret av Crippled
Lenke til kommentar

Jaha, får da inderlig håpe det er i vellkjent Drudkh stil ellers?

Selv venter jeg med og høre noe av den nye plata til jeg har den fysisk.

 

håper at den er emo/shoegaze, lol. en kid som har hørt på den sa at det hørtes ut som screamo. skal høre på den etter jeg har hørt ferdig plata til Melissa Horn. er spent. hørtes mye mer interessant ut enn det jeg har hørt av Drudkh tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...