Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Introene til Satelite 15 ... The Final Frontier og El Dorado er ALTFOR drøye. I tillegg har plata noen småcheesy sangtitler, som "The Man Who Would To Be King".

 

.

 

Nei, nei, spesielt ikke El Dorado :D Satellite 15s intro er dritfett spør du meg, det eksploderer jo når det melodiske begynner.

 

Låttittelen på en låt kan godt være "I shat in the dish washer", for min del så lenge musikken er fet, og teksten er bra.

Lenke til kommentar

Vet det er veldig lite "tr00" og like Cradle of Filth, men poster alikvel den nye singelen.

http://www.youtube.com/watch?v=l1-lORrSU4U

Jeg savner den gamle mørke atmosfæren, men jeg gleder meg som en unge til den nye platen for det om.

 

jeg er lite opptatt av å være tr00, men Cradle of Filth har vært ganske dårlig ganske lenge. føler at Damnation and a Day var høydepunktet deres, og at alt etter har vært skuffende. Damnation and a day er herlig episk, og bra med trykk i. nydelig produksjon er det óg.

Lenke til kommentar

jeg er lite opptatt av å være tr00, men Cradle of Filth har vært ganske dårlig ganske lenge. føler at Damnation and a Day var høydepunktet deres, og at alt etter har vært skuffende. Damnation and a day er herlig episk, og bra med trykk i. nydelig produksjon er det óg.

Likte faktisk Godspeed on the Devil's Thunder. Syntes den var ganske episk og selve helheten var fantastisk, men det som kom mellom Damantion og Godspeed er ikke akkurat noe å skryte av. Hører igjennom den nye sangen igjen, syntes den bare blir beder og bedre, damevokalen er episk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...