Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Fett når Erlend/Vokalisten hopper ned i publikum midt mellom meg og kameraten min, og når vi møter Maicek (gitar) og Marvin (bass) på 7-eleven en halvtime etter konserten :p

 

De spilte temmelig bra ihvertfall, selv om de gav seg etter bare 50 minutter :(

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da går turen til Wacken om noen få timer. Noen fler som skal i år?

 

Rimelig middelmådig lineup i år, men blir sikkert gøy å se band som Ghost, Excrementory Grindfuckers, Judas Priest, Kvelertak, Kyuss, Mayhem, Moonsorrow, Morbid Angel, Skeletonwitch, Sodom, Shining og Triptykon.

Lenke til kommentar

Da går turen til Wacken om noen få timer. Noen fler som skal i år?

 

Rimelig middelmådig lineup i år, men blir sikkert gøy å se band som Ghost, Excrementory Grindfuckers, Judas Priest, Kvelertak, Kyuss, Mayhem, Moonsorrow, Morbid Angel, Skeletonwitch, Sodom, Shining og Triptykon.

 

Jepp, men drar ikke før i morra tidlig. Kommer sikkert til å havne laaaangt fra festivalområdet på campen. :p

Lenke til kommentar

Nå er det ikke mye cleanvokal og spore på skiva, dog. Mest grim, noe som passer utmerket. Men musikalsk er det Bathory-worship så det holder igjennom hele plata, og det låter jævlig fett!

 

Og Quorthon er tidenes herligste vokalist. Teknisk dårlig og alt det der, men innlevelse og sjarm så det holder, og det vinner han alt på. Frysninger i hytt og pine for min del. Twilight of the Gods!

Lenke til kommentar

Vil legge til at jeg har oppdaget et par satanistiske band i det siste:

 

KoRn og Soil.

 

Hvis man hører etter i sangene til Soil på f.eks sangene "Pride" og "Halo" oppdager man autmatisk satanistiske og demoniske undertoner. Vi vet også at disse guttene har vært høye på ketamin og meskalin mens de lagde disse sangene, så det er kanskje Lucifer han selv som har tatt bo i disse harde satanistene?

 

KoRn er jo som alle vet et ny-nazistisk band med hentydninger i tekstene sine som spiller på rasehat, segregering og den hvite manns triumf. Man ser tydelig sympatisering med det tyske tredje riket i tekstene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...