Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer ikke over hvor bra Triune Impurity Rites, blir aldri lei

 

Also, fikk Slayer mag boka på døra i dag. Kommer til å ta sin tid å lese alt, dette er noe alle burde kjøpe

Samme her, Necros Christos er fantastisk :thumbs:

 

Forresten, har dere fått med dere det fantastiske bandet Cannabis Corpse?http://www.youtube.com/watch?v=2CD4AKsMo_M

 

Denne er fra Tube of the Resinated, gleder meg til LP-en dukker opp :D

Lenke til kommentar

Fantastisk? Seriøst? Typisk parodiband. Det vil si, kjedelig og helflaut.

Ja det er et parodiband, men det er ikke et stereotyp-parodiband slik du beskriver (hadde samme holdning selv når jeg hørte om bandet)

 

Forskjellen er at disse faktisk lager musikk av høy kvalitet, samtidig som de selvfølelig ikke tar seg selv alt for høytidelig. Er du fan av "old school" brutal death metal vil jeg anbefale å høre litt mer på Tube of the Resinated før du slakter dem helt ;)

Lenke til kommentar

Ga Blunted at Birth (eller hva den heter) 10-15 runder når den kom i 06/07, og Tube of the Resinated 10-15 runder i 08. Synes begge var mildt sagt kjipe. Funker virkelig ikke for meg.

 

Edit: Synes parodi-/tullebandet Possuído Pelo Cão funker utmerket, dog. Possessed to Circle Pit er ei jævlig kul skive, og Semen Churches er fet som faen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=XcYxb6TTVsE

 

Så det finnes jo fete tulle-/parodiband og.

Endret av OhMyOhMy
Lenke til kommentar

Og to av de desidert beste av disse er norske - nemlig Thulsa Doom og Black Debbath. Helt klart to av sin sjanger (stonermetal) sine beste band, men pga useriøse tekster er de ikke helt anerkjent. Men andreplata til Thulsa Doom, ...And Then Take You To A Place Where Jars Are Kept, er helt på nivå med plater som Priestess - Hello Master, El Caco - The Search og jeg drister meg også til å si at den ikke er langt unna Kyuss - Sky Valley.

Lenke til kommentar

Black Debbath er kult, spesielt plate nummer to og tre, samt Problemer innad i Høyre fra debuten. Men jeg vil ikke nevne de sammen med Possuído Pelo Cão, Cannabis Corpse og den slags band. Er en stor forskjell på hva slags måte de tuller på. Skjønner sikkert hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Noen som vet om spliten Four Wings of Blasphemy and Abomination er til salgs noe sted? Er nødt til å få tak i

Pseudogod låta

 

Pseudogod er så jævlig fett. Er netopp ute med en ny split med 'Morbosidad'

Skal lett ha den.

 

 

Den cdn er og få tak i flere steder, blant annet her:

http://www.sadolust....&productId=1656

 

Har lest mye skryt om distroen.

Er og to som sleger cdn på discogs.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Har aldri skjønt meg på nyere Manes. Nyere vil si alt utgitt etter Under Ein Blodraud Maane. Itte min kopp med kokosboller.

 

61zvQ9W4gWL._SS500_.jpg

For et latterlig fett album! Mørkt, stygt og tungt som faen. Requiem of the Apocalypse, Darkness Death Doom, Envenom og Invocation of Magick er alle svært nær mesterverksstatus her i heimen. Jævlig mye bra ellers og, selv om de tidlige, rene death metal albumene ikke er helt der. Ble bedre når de kjørte på med litt mørkere greier.

 

Grusomt kult band!

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...