Gå til innhold

Elendig annonse på Finn.no


Khaya Ivorensis

Anbefalte innlegg

Måtte le når jeg leste denne annonsen på Finn.no nå nettopp.

 

"Jeg er en gutt på 14 år som selger gitaren og forsterkeren sinn grunnet ny gitarkjøp:) .Dette er en veldig fin gitar for ny begynnere, den er litt bedre enn vanlige nybegynner gitarer..

Det er en Morgan Stratocaster og en Peavey forsterker, du får også med bag..

gitaren har lært meg masse nytt men vil nå selge den for jeg trenger penger til en litt bedre å dyrere gitar.

gitaren er i nydelig sun burst farge og forsterkeren er veldig god med to kanaler og inngang til hørertelefoner så det går ann å øve uten at det bråker.

Jeg har også vært på service med gitaren for å senke strengene litt, så nå er den enda bedre å spille på..

PS. Ønsker ikke kontakt med telefonselgere"

 

 

La meg sitere:

 

"Jeg er en gutt på 14 år som selger gitaren og forsterkeren sinn grunnet ny gitarkjøp:)"

Greit nok i grunn, men hvorfor trenger kjøper å vite at selgeren er en 14 år gammel gutt?

Dette er en veldig fin gitar for ny begynnere, den er litt bedre enn vanlige nybegynner gitarer..

Ja, huff, de der vanlige nybegynnergitarene er veldig dårlige. Derfor er det veldig kjekt å vite at denne er *litt bedre*

gitaren har lært meg masse nytt men vil nå selge den for jeg trenger penger til en litt bedre å dyrere gitar.

GITAREN har lært deg en masse? Er det ikke heller slik at du har lært en masse mens du har spilt på gitaren?

 

Også trenger du penger til en bedre gitar? Denne er altså ikke bra nok, selv om den er "litt bedre enn vanlige nybegynnergitarer?" Hvordan kan man skrive at gitaren man selger er dårlig?!

forsterkeren er veldig god med to kanaler og inngang til hørertelefoner så det går ann å øve uten at det bråker.

 

Hva er en hørertelefon? Selv om selger kanskje mente "hodetelefon", så er det ganske så uvanlig med hodetelefon-INNGANG på en forsterker. Er det slik at man skal kunne hyle inn i hodetelefonene, så kommer det lyd ut av forsterkeren?

 

Jeg har også vært på service med gitaren for å senke strengene litt, så nå er den enda bedre å spille på..

 

Det er bra... men bedre enn HVA? Det blir som reklamene på TV: "Nå mer for pengene". For alt man vet kan det bety "så nå er den enda bedre å spille på enn når den var uten strenger".

 

 

Beklager utblåsningen... men blir frustrert av slike elendige annonser. :!:

 

-Erlend

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han skal vel kjøpe ny gitar fordi han er klar for å avansere. Etter jo bedre man blir på gitar, jo mer krever man av gitaren.

 

Ikke vær så pirkete. Han skal bare selge gitaren sin. ;)

9611226[/snapback]

Samme tenkte jeg.

 

Og det er jo ekstremt bra av han, han er jo 14 år gammel :p

De fleste på den alderen hadde skrevet med dialekt og/eller sms-forkortelser.

Lenke til kommentar
Han skal vel kjøpe ny gitar fordi han er klar for å avansere. Etter jo bedre man blir på gitar, jo mer krever man av gitaren.

 

Ikke vær så pirkete. Han skal bare selge gitaren sin. ;)

9611226[/snapback]

Samme tenkte jeg.

 

Og det er jo ekstremt bra av han, han er jo 14 år gammel :p

De fleste på den alderen hadde skrevet med dialekt og/eller sms-forkortelser.

9611250[/snapback]

heheh, riktig. Her vet man i det minste hva som skal selges og ikke annonsert med smileys\emoikoner og annet tjafs. Og utropsprisen er satt til "kniz"

Endret av regga
Lenke til kommentar

En random tråd av ErlendG:

 

Trenger ny kontorstol!

 

Vel, jeg klarte å KNEKKE min gamle kontorstol (kiddy office, 199,- hos Nille), og nå trenger jeg en ny.

 

Tenkte jeg skulle bruke litt penger (max 1000,-) på den neste stolen jeg kjøper, siden jeg tilbringer en SVÆRT stor del av tiden min på ræva foran PC-en. Husker å ha prøvd en stol ved navn "Direktør" en gang, og den var sinnsjukt god å sitte i.

 

Stor ryggstøtte er viktig, og hadde vært fint om armlenene kunne skrues av (sitter mye og spiller inn med gitaren på fanget, og da blir armlenene i veien).

 

Den byen jeg bor nærmest til er Tromsø, så fint om min neste stol kunne kjøpes der så jeg slipper svindyr frakt.

 

PS: Beklager skrivefeil, er dautrøtt  :D

 

Mvh,

-Erlend

7487349[/snapback]

 

 

Vel, jeg klarte å KNEKKE min gamle kontorstol (kiddy office, 199,- hos Nille), og nå trenger jeg en ny.

7487349[/snapback]

 

Greit nok i grunn, men hvorfor trenger vi å vite hvilken du stol du hadde før, hva den kostet, hvordan du ødela den, og hvor du kjøpte den?

 

 

Tenkte jeg skulle bruke litt penger (max 1000,-) på den neste stolen jeg kjøper, siden jeg tilbringer en SVÆRT stor del av tiden min på ræva foran PC-en. Husker å ha prøvd en stol ved navn "Direktør" en gang, og den var sinnsjukt god å sitte i.

7487349[/snapback]

 

Greit nok i grunn, men hvorfor trenger vi å vite hvorfor du bare vil bruke 1000,- på stolen?

 

 

Stor ryggstøtte er viktig, og hadde vært fint om armlenene kunne skrues av (sitter mye og spiller inn med gitaren på fanget, og da blir armlenene i veien).

7487349[/snapback]

 

Greit nok i grunn, men hvorfor skal vi vite hvorfor du avtagbare armlener?

 

 

Den byen jeg bor nærmest til er Tromsø, så fint om min neste stol kunne kjøpes der så jeg slipper svindyr frakt.

 

PS: Beklager skrivefeil, er dautrøtt  :D

 

Mvh,

-Erlend

7487349[/snapback]

 

Greit nok i grunn, men hvorfor må vi vite hvorfor du har skrivefeil?

 

 

 

Get my point?

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar

Paulex:

 

Første intelligente svaret i denne tråden. ;)

 

Zenco:

 

Vel, jeg nevnte de kriteriene slik at jeg skulle slippe tips om stoler jeg ikke ville ha. Jeg nevnte at jeg spiller gitar, slik at folk skulle skjønne hvorfor jeg trengte en stol uten armlener. Og grunnen til at jeg unnskyldte skrivefeilene mine med trøtthet, var slik at jeg skulle slippe anklager om eventuell dysleksi.

 

tsg1zzn:

 

fail.jpg

 

 

 

 

Men... er det virkelig slik at dere føler dere truffet av denne tråden, og derfor må forsvare mennesket som skrev annonsen? Isåfall beklager jeg, det var ikke meningen å såre dere så inderlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...