Gå til innhold

hjelp jeg vil dimme!


Skribenten_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det kan være ett helvete å dimme fra rep-øvelser.

Er en som var med på rep der jeg var, han kom vel på 7. år på rad med lege-attest, leverte denne og fikk slippe rep denne gangen, men han blir kalt inn neste år og leverer det samme, og drar igjen.

 

det er jo uansett bare å ta det rolig og slappe av den uken, jeg sov lenge, hadde det greit på øvelsene, men så har jeg øvelsene frivelig også da :p

Lenke til kommentar

Fikk høre en fin måte for lenge sida.

Skal brukes på skytetreninga da.

Var en soldat som ville dimme og ladet AGen med 2 skarpe, en rødfis og 2 skarpe skudd.

Han skjøt 2 skudd på blinken, snudde seg og skjøt ett på befalet og to på blinken igjen.

Mannen forsvant fort fra militærleiren gitt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
En kompis av meg gjorde følgende: faka hørselen på det ene øret, det var mer enn nok for å slippe militæret, han fikk da beskjed om at han var ikke tjenestedyktig i fredstid aka. he was now a free man, noe samfunnstjeneste måtte han heller ikke gjennomgå.

 

Vel, jeg har veldig nedsatt hørsel på venstre øre, og de ville ikke dimttere meg på dette grunnlaget. Det kommer nok an på hvem som utfører testen. Det var ei skikkelig snerpete kjerring som testet hørselen min.

Hun mente jeg juksa når jeg ikke trykket på knappen da det visstnok kom lyder på venstre øre.

 

:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...