Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Håhåhå, for en episode! Han som skrev denne har visst ikke vært borti damer på lenge og fikk oss servert denne eyecandyen på nasjonal TV (!) :p Dere vil skjønne når dere ser den. Mye som skjer på en gang og ser klart de vil få med mest mulig før sesongavslutningen.

 

Ellers fikk jeg med meg promoen til neste og den klarer jeg nesten ikke vente på en gang! Vi får to overraskelsesgjester og en av dem er:

 

 

Rebecca Romijn :love:

 

 

Bra saker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God episode, den hadde mye jeg har savnet på Chuck den siste tiden som jeg vil å savne når serien slutter.

 

En god miks av drama, action og humor i episoden jeg ikke kan huske å ha sett på flere sesonger så bra på serien. Gøy å se at hele casten fikk noe å gjøre i denne episoden, hvor minst av spotlighten gikk til Awsome på grunn av hvor awsome han var forrige uke.

 

Mo Collins kan dette med å spille horny kvinnfolk. :p

 

Fint at Chuck er en av de seriene vi får nye episoder av i jula, men ikke så rart når NBC vil kvitte seg med serien fortest mulig nå.

Lenke til kommentar

Meget bra episode, og endelig gikk det opp for meg at Chuck holder på å ta slutt. Ufattelig hvor sentimental jeg ble de siste 10 minuttene, nesten så jeg felte en tåre. Det er vel bare 24 jeg har elsket like mye. 5 sesonger, og mange timer av livet mitt har gått bort til Chuck. Av de to første sesongene har jeg sett alle episodene minst 3-4 ganger, og jeg kan dem praktisk talt utenat.

 

Hele serien er blitt som en gammel venn for meg, og nå kjenner jeg en tristhet over at det hele kommer til en slutt. Denne episoden var alt jeg elsker med Chuck, spesielt mtp. karakterene; deres forhold mot hverandre og hvordan de har utviklet seg. Chuck er ikke kvalitetsmessig den beste serien jeg har sett, men den vil alltid være en av mine favoritter.

 

Så, 6 episoder igjen. Cliffhangeren på slutten har gjort meg sulten på svar, og jeg tror Chuck vil få en verdig slutt. Det fortjener denne serien...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det gjør det ikke.

 

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

 

Står ikke noe om at spekulering ikke er lov.

 

Det tenkte jeg søren ikke på! :D

 

Edit: Men det er på mange måter relatert til Chuck til dags dato, og hva som har blitt vist.

Endret av wergz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...