Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Langt ifra bedre og bedre. Men Chuck Vs The Santa Suit var virkelig en av de beste episodene til serien. Mens etterfølgende episoden med hun Charlies Angles-dama som moren til Sarah og Tim DeKay var ikke så bra. Denne var bedre, og jeg likte den. Yvonne Strahovski fikk vist noe komiske sider, og det virker nesten som om serien dissa "Work It".

 

Uansett har disse tre siste episodene vært av de bedre denne sesongen. De andre har ikke vært så gode med en ettertanke synes jeg.

Lenke til kommentar

Tviler. Det med at Sarah endte opp med Intersect var på grunn av situasjonen, og jeg likte heller det enn å se Casey dø en halvhjerta død på serien. Synes ikke de har gjort nok til å gi oss en verdig slutt på den karakteren i episoden.

 

Liker også at vi får en siste storskurk, som også har noe med alle de tidligere skurkene på serien å gjøre.

 

En av de episodene denne sesongen jeg også har likt musikken.

 

This week in "Chuck" music: "The Weight," by The Band (Jeff and Lester wake up in the car, repeatedly), "Don't Stop (Color On The Walls)" by Foster The People (Bo Derek hits on Morgan, to Chuck and Morgan's amazement), "No Siesta" by MC Juan (Jeffster spy on Morgan and Bo Derek) and "Rock the House" by The Deekompressors (Bo Derek tells Morgan their tryst was meaningless).

 

EDIT: Slik ser innspillings-lokale til Buymore nå.

 

492827537.jpg

Endret av Mahavishnu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husker dere siste episode i sesong 4, da Decker fortalte at alt som involverte Chuck og Intersect var nøye planlagt. Vi har egentlig ikke fått vite noe mer rundt dette har vi? I en av de nyere episodene holdt jo også Decker et møte med noen viktige folk, hvor han fortalte hvor viktig det var at Chuck mislyktes i Carmichael Industries. Synes det har vært ekstremt lite oppbygging rundt dette. Også dreper de Decker WTF? Noen som har noe tanker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...