Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fin kropp eller store pupper?


Gjest rock_out

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så.. Hvordan vil dere da si at den perfekte jenta ser ut?  ;)

9616696[/snapback]

 

De fineste damene er spreke. Puppene teller mindre

Bare så synd vi aldri ser dem i norge fordi ingen viser dem på tv og idretten har liten gjennomslag i norge enda men den kommer helt sikkert.

Vil du se de fineste damene må man slutte å se på modeller som ser ut som beinrangler. De fleste gutter liker ikke det heller

Det er tre klasser: bodybuilding, figure og fitness. Bodybuilderne kan bli noe stort for mange men figure klassen er absolutt topp fitness er heller ikke å forakte.

Sjekk linken til olympia som er topp konkurransen i alle klassene og bli inspirert til å trene. De fleste jentene får uansett aldri så utviklet kropp som dette .

 

http://contest.bodybuilding.com/gallery/co...event/3/site/1/

Lenke til kommentar

Selvsagt har det mest å si at hun liker seg selv og sitt utseende, har en fin personlighet, er glad og lykkelig, positiv og frisk og alt det der. Men hvis vi antar at dette er på plass, så kan vi jo se nærmere på detaljer i utseendet.

 

Personlig liker jeg (nesten) alle typer jenter og har i hvertfall ikke problemer med de to hovedtypene som er nevnt i denne tråden - trent og lubben. Men jeg må innrømme at jeg blir mo i knærne av store pupper. Når det er sagt, så er det viktigste at hun er feminin og ser feminin ut.

 

De bodybuilder-damene som er lenket til i forrige innlegg er faktisk en av de ytterst få jentetypene jeg ikke liker/reagerer negativt på. Det går vel på at de ser maskuline ut og at jeg ikke takler det helt. Jeg får lignende antisympatier for jenter som trener så hardt at de mister mensen eller ikke har fått den ennå, selv om de er langt opp i tenårene, og har flate hofter og uutviklet kropp p.g.a. stopp i normal utvikling. Men dette er jo ekstremtilfellene.

 

Vanlig sunn trening, som resultererer i mindre pupper, er helt Ok for meg. Det viktige her er at hun er sunn fordi hun trener litt. Mest for hennes egen del, men det smitter over på meg på den måten at jeg blir glad når hun er fornøyd.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Lene Alexandra? Pfft. Hun har da små pupper. Nei, her skal de proppes fulle av silikon til de mister sin naturlige form og proposjon. Japp, de skal helst være på nippet til å ekspoldere.

 

 

Nei, uff. Jeg syns ikke man skal fokusere sånn på de små "feilene" men heller se ting i sin helhet. Du passer til den kroppen du ble skapt med og burde sette pris på den (så lenge man er sunn og frisk). Selv er jeg ganske slank og har små pupper. Men til gjengjeld er det andre ting som veier opp.

Lenke til kommentar
Nei, uff. Jeg syns ikke man skal fokusere sånn på de små "feilene" men heller se ting i sin helhet. Du passer til den kroppen du ble skapt med og burde sette pris på den (så lenge man er sunn og frisk). Selv er jeg ganske slank og har små pupper. Men til gjengjeld er det andre ting som veier opp.

9636400[/snapback]

Som hva? :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...