Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fin kropp eller store pupper?


Gjest rock_out

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det beste, tross alt... er å møte ei jente som er fornøyd med livet og seg selv.

Det er... vakkert.

:love:

9591476[/snapback]

 

Det er veldig sjeldent; jenter som er fornøyde med seg selv og sitt utseende er det ekstremt lite av. Hadde gitt mye for ei sånn jente :) (ikke penge-messig da, lol).

 

 

Uansett, synes sexy kropp, og ikke så altfor store pupper er best jeg. Rompa topper alt.

Lenke til kommentar

Ikke noe skinnybones eller mrs.muscle. Jenter skal være "myke" å ta på! Et pent ansikt er alfa-omega for min del ("teori": folk med samme type nese har lettere for å bli tiltrukket av hverandre) og kombinert med pupper som passer til jenta og ei rumpe som det lyser "touch me" av blir det drømmedama. Though det holder leeenge med pent ansikt, selvtillit, og være god/"myk" (<-alpha omega :love:) å ta på...

Endret av Emblazer
Lenke til kommentar

Kizila og mirkur som svarer sammen på denne. Det går egentlig om hva som får deg til å føle deg mest attraktiv. Om det er puppene eller kroppen.

 

Kizila: Jeg har litt ekstra på kroppen, uten å ha blitt overvektig sånn sett.

og jeg mener at det er egentlig ganske fint. Det er mye bedre hvis man skal bli kost, at fyren tenker mykt i stedenfor hardt.

 

Mirkur: Jeg er omtrent lik, og jeg mener at det skal være litt mykt. Synes det ikke er spessielt attraktivt med bein som vises. Men pupper er fantastiske ting uansett om de er store eller små.

 

Men som sagt. Alt går etter hva du mener er mest attraktivt og får deg til å føle deg vell med å være deg selv.

 

Det rimte tilogmed! :!:

Lenke til kommentar
Gir nå pokker jeg..  Høl er høl

9609619[/snapback]

hehe...

 

Jeg syns ansiktet er viktig også kommer det med hvordan personligheten er. Hvis den er bra så blir personen bare enda penere og kropp er uvesentlig egentlig. med mindre personen veier 40kilo eller 250..

 

Det jeg prøver og si er at ansiktet er det man ser først, personligheten er det neste. hvis personen har en stygg personlighet blir personen automatisk stygg i mine øyne..

 

Edit: om puppene er litt mindre en vanlig eller om jenta har litt ekstra og ta i bryr jeg meg pent lite om, så lenge jenta har det bra med den hu er.

Endret av Danbannan
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...