Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fin kropp eller store pupper?


Gjest rock_out

Anbefalte innlegg

Hehe, det virker som om tråden er delt i to:

 

1. De som vil ha en tight og fin kropp.

 

2. De som ser på personligheten som det viktigste, men liker litt å ta i.

9552551[/snapback]

Personlighet er viktig. Ingen tvil om det. Og om jenta har den rette personligheten så har utseendet mindre å si. Men nå lurt trådstarter på hva som var viktigst av pupper eller fin kropp. Altså må vi si det som er viktigst av de to alternativene...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med fare for å gå litt (les: langt) OT:

Mener du at en som vektlegger indre verdier faller ikke inn i kategorien "goodstuff"? Er ikke det litt overfladisk?

 

Jeg er veldig spent på hva du legger i uttrykket "goodstuff" i så fall.

9552723[/snapback]

Slapp av, det var ment for å provosere litt. Det var litt artig at flere nevnte at de foretrakk å se på personligheten, og så virket der dermed nesten som om de trakk konklusjonen at det var derfor de likte chubbychix.

 

Blir hun for chubby er det uaktuelt for meg, men det er klart at personligheten betyr den del :)

Lenke til kommentar

 

 

Nå til dags så finnes det klær som får selv de styggeste jentene til og se pene ut, hvis hun ikke er overvektig da cool.gif

9553136[/snapback]

Det hender at jeg snur meg etter noen og tenker "humm.. fin?", men da tar det bare et brøkdels sekund før jeg snur hodet vekk igjen hvis hun ikke var noe heit allikevel.
Lenke til kommentar
Jeg har det samme problemet, puppene er det første som forsvinner når jeg går ned i vekt, og de kommer liksom aldri tilbake heller. Jeg har gått ned en og en halv BH størrelse på to år, og det på tross av at jeg har lagt på meg litt igjen.

9555948[/snapback]

Er det ikke slik at puppene blir litt mindre med tiden, det kommer vell litt an på hvor gammel du er? :cool:

Lenke til kommentar
Er ei jente på 19 som er opptatt av kosthold og holde meg i form.

Trener mange ganger i uka, både styrke kondisjon, og det siste året

har det altså gått på bekostning av puppene. Nå er det sånn at man ikke kan velge hvor fettet skal forsvinne, men kan ikke si at jeg er overbegeistret over at puppene har blitt mindre.

 

Men av ren nysgjerrighet, vil du ha en dame med "fit" og slank kropp med små pupper,

eller ei litt mer "chubby" med større pupper?

 

(Vet jo selvfølgelig at det finnes både slanke damer med store pupper osvosv, men det er ikke et av alternativene :p )

9551190[/snapback]

 

Mulig jeg snakker helt alene nå, men ingenting er som ei jente med pen mage (slank og veltent (ikke six-pack i relax-position)(Søk på Kari Sweets, hun har fin mage) og ei fast rumpe (Følg hintet over).... puppene kommer laaaangt senere....

 

Det ervel det siste jeg ser etter.... så lenge hun har mer pupper enn meg så er jeg fornøyd, og jeg er skinny....

 

 

En veltrent kropp med små pupper er 100% bedre en chubby oghalvstore pupper, men dog,ansiktet er viktigst....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...