Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fin kropp eller store pupper?


Gjest rock_out

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heller fint ansikt enn store pupper

Heller fin rumpe enn store pupper

Heller knall personlighet enn store pupper

Heller nydelig mage enn store pupper

Heller små pupper enn store pupper

Heller et nydelig smil enn store pupper

Heller mer IQ enn en snegle enn store pupper

 

 

Hvordan kan vi få sagt det... Store pupper er et pluss, men alt annet teller mer...

Lenke til kommentar

Størrelsen har igrunnen ikke så mye å si, formen på brystene, eller utseende på dem om du vil, er viktigere. Du er helt sikkert fin som du er, men dette er sant. Personig liker jeg både større og mindre bryster, forskjellige damer passer forskjellige bryster om du forstår. Liker ikke silicon dog, får en følelse av at det er mer enn bare brystene som er falske...

 

Dette er bare meg dog, og min følelse. Må være ærlig å si at for små bryster ikke er bra. Men da snakker jeg om nærmest fravær av bryster. Som menn for å si det sånn. Det har å gjøre med femininitet. Dette er alikevel veldig overflatisk sagt av meg, bare en generell følelse, faller jeg for ei dame, vil det ikke ha noe å si.

 

Rumpa er viktig ja, men den er også deilig i forskjellige størrelser. Men generellt ikke for stort og ikke for smått. Okei, det kan igrunnen ikke bli for stort. Ikke for smått sier jeg.

 

Dette leder meg til det siste, ikke tren for mye! Bra du er i form, men ikke ha som mål å bli "fett-fri", dette er ikke fint. Så og si alle "MENN" mener dette. Idealet jenter har om å se ut som supertynne modeller, er helt feil. Modeller er kles-hengere, veldig få er fine. Det jeg har fulgt med på "Top model" etc., har alltid de minst attraktive vunnet. Må dra frem Adriana Lima for det. Selv om hun er "for tynn", er hun nydelig. Hun er så spesiell i utseende.

 

"Fit" er bra, men ikke se for veltrent ut. Fremtredende muskler på dama er ikke fint. Menn liker myke damer, og ikke macho-damer.

Endret av Badfellah
Lenke til kommentar
Men av ren nysgjerrighet, vil du ha en dame med "fit" og slank kropp med små pupper,

eller ei litt mer "chubby" med større pupper?

9551190[/snapback]

Ei dame i god form med små pupper. Men alt med måte. Halv mandarin-cup blir i minste laget og 100kg blir i meste laget. En sunn livsstil har også andre fordeler som at man blir generelt gladere og mer oppvakt/våken. Trøtte, sure, feite og slappe damer er ikke noe særlig, samme hvor store puppene måtte være. Da tar jeg heller til takke med ei sprudlende glad og sunn dame med halv mandarin-cup. Men ikke overdriv trening og kosthold heller. Bulimi/anoreksi er ikke særlig sexy. Nøkkelordene er vel "sunn livsstil både mentalt og fysisk" så kan puppestørrelsen bare bli som den blir.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Meg_*
Ei dame i god form med små pupper. Men alt med måte. Halv mandarin-cup blir i minste laget og 100kg blir i meste laget. En sunn livsstil har også andre fordeler som at man blir generelt gladere og mer oppvakt/våken. Trøtte, sure, feite og slappe damer er ikke noe særlig, samme hvor store puppene måtte være. Da tar jeg heller til takke med ei sprudlende glad og sunn dame med halv mandarin-cup. Men ikke overdriv trening og kosthold heller. Bulimi/anoreksi er ikke særlig sexy. Nøkkelordene er vel "sunn livsstil både mentalt og fysisk" så kan puppestørrelsen bare bli som den blir.

Kloke og fornuftige ord!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ja, lubne jenter med store pupper er deilige.

 

Men emnetittelen antyder at det er en motsetning mellom fin kropp og store pupper, og det er jeg ikke enig i. Nesten alle kvinnekropper er fine i mine øyne og "mmmm!" er den hyppigste automatreaksjonen fra meg når jeg ser en ung kvinne (men sier det jo sjelden høyt med andre tilstede). Det skal mye til før hun ikke blir tiltrekkende, synes jeg. Kan høres ut som jeg er desperat eller lite kresen, men det har ikke noe med saken å gjøre - jeg simpelthen bare elsker kvinner. De er de mykeste, varmeste, deiligste og søteste vesener man kan tenke seg! :)

Lenke til kommentar

Så lenge jenta liker livet, smiler og sprudler blir det meste sexy. En trøtt og kjedelig dame blir ikke sexy uansett hvor "fin" kroppen måtte være.

 

Jeg er enig i den posten som var et par hakk over meg, ei sprudlende og glad dame framfor det meste annet.

 

Og siden ingen andre har turt å ta steget inviterer jeg herved Skilpadde på blinddate (selvom hun bor i Trondheim) :woot:;)

Lenke til kommentar
Så lenge jenta liker livet, smiler og sprudler blir det meste sexy. En trøtt og kjedelig dame blir ikke sexy uansett hvor "fin" kroppen måtte være......

 

Kunne ikke sagt det bedre selv! Men om jeg måtte velge mellom ei super fit eg ei lit chubby med pupper så går jeg for ho litt chubby. Jeg liker pupper jeg :dribble:

 

Edit: Er heller ikke noe fan av super tynne jenter. Og jenter med muskler skremmer meg :ph34r: Kan komme av at det er mangelvare hos meg :innocent:

Endret av XobiN
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...