Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fin kropp eller store pupper?


Gjest rock_out

Anbefalte innlegg

Gjest Jente-88-
Tør påstå at jeg har en ganske bra rumpe. : )

9551228[/snapback]

 

Bare et lite bilde, takk... :whistle:

9551534[/snapback]

 

Tja, kunne vist bikinibilder fra syden i sommer, men en smule skeptisk;p

Men alltid fått komplimenter for rumpa mi:-)

Like viktig å trene den(styrkeøvelser) som resten av kroppen. Og det forstår jeg særlig nå, etter å ha lest denne tråden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tør påstå at jeg har en ganske bra rumpe. : )

9551228[/snapback]

 

Bare et lite bilde, takk... :whistle:

9551534[/snapback]

 

Tja, kunne vist bikinibilder fra syden i sommer, men en smule skeptisk;p

Men alltid fått komplimenter for rumpa mi:-)

Like viktig å trene den(styrkeøvelser) som resten av kroppen. Og det forstår jeg særlig nå, etter å ha lest denne tråden.

9551571[/snapback]

Hold deg og dine "deler" for deg selv du og ikke hør på disse hovekortspisende monstrende! De er som alle oss andre, MONSTRE! :ph34r:

Lenke til kommentar

Hehe, det virker som om tråden er delt i to:

 

1. De som vil ha en tight og fin kropp.

 

2. De som ser på personligheten som det viktigste, men liker litt å ta i.

 

 

Trådstarter, du har to valg:

Enten tar satser du på goodstuff blandt guttene, eller så legger du på deg et par lovehandles og får ta til takke med de små-desperate guttene som unnskylder seg med at du har en god personlighet.

Lenke til kommentar

Hvis jeg bare ser på ei jente så er det kroppen som telles, selvsagt, men hvis jeg skal ha et forhold til ei jente så er utseendet mindre viktig, går heller for ei trivelig jente som er litt mindre pen.

 

Edit: Jenter gjør vel strengt talt det samme, hvertfall de jeg kjenner. Selvsagt, er jo topp om man finner ei jente som ser ut som Jessica Biel og har min personlighet, lov å drømme.

 

Nå handler vel ikke denne tråden om personlighet og slikt, heller om man liker store jenter med store bryst, eller tynne jenter med små bryst.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art.

 

Noen poster ble slettet.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Det er jo oftest utsende som tiltrekker begge parter i begynnelsen..

 

Og etterpå er det vell personligheten.

 

 

eksempel :

 

Du sitter på en bar, har en øl i handa, du ser en drit lekker jente og hun har sittet og stirret på deg og dere har vekslet blikk..

 

Du går bort til henne og spanderer en drink...

 

Dere begynner å småprate om .... at Nazistiske tankegangen var O.K.!?

 

Hun : Hitler ruler da, har ganske mange filmer om han, han var JÆVLA kjekk også da, HØHØ, liker du nazi tattoveringa som er skjult bak panneluggen min? HØHØ fikk den i går :D ER DRIIIT STOLT

 

du: ok.....

 

 

 

Ville du hatt en "one nights stand" med denne smell lekre baben... Eller ville du dratt fram ringen som du "tilfeldigvis" hadde liggende i lommen i tilfelle noe slikt skulle hende?

 

Du er ikke i et fast forhold med noen som er komplett idiot.

 

EDIT: No hard feelings nazi'er ? ok, ikke brenn ned huset mitt :(

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar
Trådstarter, du har to valg:

Enten tar satser du på goodstuff blandt guttene, eller så legger du på deg et par lovehandles og får ta til takke med de små-desperate guttene som unnskylder seg med at du har en god personlighet.

9552551[/snapback]

Med fare for å gå litt (les: langt) OT:

Mener du at en som vektlegger indre verdier faller ikke inn i kategorien "goodstuff"? Er ikke det litt overfladisk?

 

Jeg er veldig spent på hva du legger i uttrykket "goodstuff" i så fall.

Lenke til kommentar

Gjør hva du selv vil og ikke stress med hvordan kroppen din ser ut, men for helsa si skyld så bør man jo unngå å bli så fait at det går ut over helsa :p

Fortsett å trene hvis du liker det bare pass deg så du ikke blir sånn modelltynn.

Du MÅ ikke ha digre mugger for å få type.

Du vil alltid finne folk som er intressert i kroppen din uansett hvordan den ser ut.

Små eller store pupper. Liten eller stor rumpe. Rett som en strek eller kurvete. Syltynn, tynn, "normal", frodig eller feit.

 

Personlig så liker jeg frodig kurvete, men det er meg ^^

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...