Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fin kropp eller store pupper?


Gjest rock_out

Anbefalte innlegg

Helt klart rumpe foran pupper. Pupper er egentlig ganske kjedlig. mye bedre med ei god rumpe da.

 

Jeg er også en av dem som elsker veltrente mager, helst ikke noen übersixpack, men det skader ikke om jeg ser magemusklene

 

 

Homo? :p synes det var noen trekk der ass.. pupper er jo drit digg, rompe har alle, bare jenter som får digge pupper, når du ser på ei dame så ser du, bein, mage/rompe pupper, ansikt... man ser stort sett folk forfra og da gjelder puppene mye... rumpa er der anyways lix

 

Man trenger langt ifra være homo selvom en syns armer og magemuskler og bein er pent hos gutter å, slapp av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utstråling > Utseende

Personlighet > Utseende

 

Men så klart så må utseende være på plass og da.

Må si jeg liker å ha noe og ta i. Både pupper og rompe. Liker ikke når verken mangler.

 

En sunn kropp trenger nødvendighvis ikke å være så tynn og stram som dere skal ha det til.

Endret av Usagi
Lenke til kommentar
Homo? :p synes det var noen trekk der ass.. pupper er jo drit digg, rompe har alle, bare jenter som får digge pupper, når du ser på ei dame så ser du, bein, mage/rompe pupper, ansikt... man ser stort sett folk forfra og da gjelder puppene mye... rumpa er der anyways lix

Homo fordi jeg synes pupper er kjedelig og veltrent mage er fint? Neh, er da hetro. Men ja, når jeg leste over det selv så skjønner jeg at det er lett å misforstå ;P

Lenke til kommentar

Jeg er så heldig at jeg er slank men allikevel har 85C cup. Det jeg gjør, er at jeg både spiser usunt + trening. Perfekt balanse med andre ord. Liker både å trene og å spise det jeg vil. Men gjør ikke for mye av noen av delene.

 

Synes egentlig at en fin kropp er veltrent. Mens en deilig kropp har former. Det er vel mitt syn på det :yes:

 

Hos gutter liker jeg at det er noe å ta i. Har ingen krav om six pack men det er ikke fint med verken for tynt eller for tykt. Men de må være større enn jenta liksom. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...