Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fin kropp eller store pupper?


Gjest rock_out

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt klart fin kropp! Ser jammen ikke bra ut med en dame på 130kg som har gigantiske pupper (dobbel D)

Da foretrekker jeg heller ei søt lita snelle på 50kg som har C-cup med pen og slank kropp.

 

Store pupper < Pen kropp

 

 

En på 50kg med C-cup har store pupper i forhold til størrelsen, sett at hun er over 1,4-1,5m..

Personlig er jeg mer opptatt av formen på puppene enn størrelsen, noe som kanskje betyr mindre pupper er bra pupper.

 

-Må du løfte på puppene for at BH-en skal komme av er det noe galt..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Det er det indre som teller. :roll:

 

Og nå er det ikke heller det denne diskusjonen handler om.

 

Men, tilbake til pupper eller kropp...

Jeg vil heller ha ei dame med fin kropp og heller litt mindre pupper.. Og, såklart hvis rompa er bra, da er vel alt bra? :p Hvis du ikke ser ut som en gris i fjeset da .

Lenke til kommentar
Det er det indre som teller. :roll:

 

Og nå er det ikke heller det denne diskusjonen handler om.

 

Tenkte den ville komme ja. ;)

 

Hvis jeg måtte velge.. Eh.. Føler det blir litt rart å velge. Blir vel helheten som teller, så må det bli kropp.

 

Men uansett, så er det jentas syn på sin egen kropp som teller. Er hun storfornøyd med sin egen kropp, så er vel hvordan formen er, likegyldig.

Lenke til kommentar
Homo? :p synes det var noen trekk der ass.. pupper er jo drit digg, rompe har alle, bare jenter som får digge pupper, når du ser på ei dame så ser du, bein, mage/rompe pupper, ansikt... man ser stort sett folk forfra og da gjelder puppene mye... rumpa er der anyways lix

Homo fordi jeg synes pupper er kjedelig og veltrent mage er fint? Neh, er da hetro. Men ja, når jeg leste over det selv så skjønner jeg at det er lett å misforstå ;P

 

Maa si meg enig i at en veltrent dame er skikkelig sexy, uten at jeg spiller paa feil lag av den grunn. En veltrent kropp bringer med seg mange bieffekter som; bedre humoer og mer energi(ikke glem sex-lyst!)

 

 

Personlig synes naa jeg en trent og definert mage, spretten rompe og litt muskler er uendelig mye mer sexy enn et spinkelt "beinrangel". Naar det gjelder pupper saa vil jeg gjerne ha litt mindre og faste enn store og "ukontrollerbare".

Lenke til kommentar
så er vel hvordan formen er, likegyldig.
Det der mener du ikke innerst inne, det hadde jeg turt å vedde store penger på.

 

Mulig jeg var i en eller annen form for lykkerus når jeg skrev det, men sant, formen er ikke likegyldig for meg.

 

Edit: Alle ord må med.

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...