Gå til innhold

Gamer.no TF2 klan?

Kva skal vi kalle laget?  

105 stemmer

1. 1. Kva skal vi kalle laget?

• Laug
      46
    • Klan
      41
    • Gruppe
      18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Høres tvilsomt ut  ;)

Flere kart derimot  :dribble:

9540075[/snapback]

jepp. men det kommer nokk sikkert et par nye våpen.. så i introen at demo hadde en morro granat som han kasta på en engineer og hans turret. (trailern til tf2)

Skrevet

EDIT: Det er snakk om at det skal komme flere klasser når det blir offiselt gitt ut og  :dribble:

9529077[/snapback]

woooot? hvor har du dette fra? hadde vært digg!

9540069[/snapback]

The nine playable classes have all returned from the original Team Fortress, with the possibility of new classes being introduced after the initial release.[11] Classes are grouped into three categories to help new players but can be played in any role; they are offense, defense, and support.[6] One difference between Team Fortress 2 and the original is that each class is more unique and abilities have been added, changed and removed from each class to make each class a completely different playing experience.[6] One of the most prominent of these changes is the removal of grenades from every class except for the Demoman.[6]

Wikipeida :)

Skrevet (endret)

Nå er vi igang på serveren.! 12spillere nå, håper flere tar turen.!

ip: 91.135.34.24

Endret av Scorpioen84
Skrevet
Håper vi kan organsiere litt bedre til neste gang. F.eks dele opp lag før vi joiner serveren, planlegge litt taktikker for laget til et gitt kart.

9602159[/snapback]

Støtter denne.

Derfor jeg ikke orka å bli med. De var nemlig ingen som gadd å dele opp i lag, planlegge taktiker og har litt mere teamvsteam isteden for halveis public. Menmen :)

Skrevet

Det er jo "onemanarmy" gutta som er tøffe da :D

Kommer det en heavy ut på 2fort som bare "WRÆÆÆÆH, JEG ER HEAVY, INGEN KAN TA MEG!" Også *BANG* og *BANG* (<-- mitt skudd) fra to snipere, og han er nede :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...