Gå til innhold

Gamer.no TF2 klan?


Kva skal vi kalle laget?  

105 stemmer

  1. 1. Kva skal vi kalle laget?

    • Laug
      46
    • Klan
      41
    • Gruppe
      18


Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg ser at veldig mange her spiller Team Fortress 2, så jeg lurer på om det hadde vært interesse for at vi lager en Gamer.no klan sammen, hvor vi da kan spille sammen med andre fra forumet, uten å ta det hele for seriøst, og bare spiller sammen for å ha det morro!

 

Noen andre som kunne tenkt seg en slik klan å spille i?

 

EDIT:

 

Da var gruppa satt opp i Steam Community, den ble hetende Gamer Bataljonen, og her er link til gruppa: http://steamcommunity.com/groups/gamer_bataljonen

 

De som vil være med må legge meg til på Steam friends lista si, så skal jeg invite dere til gruppa.

 

Som Selvin beskriver på neste side er framgangsmåten for å legge meg til Steam lista slik;

 

Framgangsmåte:

 

1. Trykk på linken i første post.

 

2. Scroll nedover på siden til du ser et lite profilbilde av Mario som ligger under gruppen Administrators (det er Vrengtpolvott sitt). Trykk på det

 

3. Litt til høyre på siden vil det stå med blå skrift "Add to friend list", så trykker du der

Endret av Vrengtpolvott
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Im definitely in!^^ Spiller mest Spy, er så artig å snike seg bak enemy lines, love it^^ Men hvordan og ikke minst når ( :dribble: ) skal dette bli gjort? :!:

Blir også gøy med ventrilo server ja :yes:

 

Edit: Burde sette opp liste med forum navn og steam navn for hvem som er med :thumbup:

Endret av Andum
Lenke til kommentar

Da har jeg laget en gruppe i Steam Community som heter Gamer Bataljonen! Gjorde at den ikke var public, så jeg må nok invite de som har lyst å være med i gruppa. Kan godt ta et annet navn også hvis det er ønskelig, Gamer Bataljonen var bare noe jeg fant på i farta =)

 

EDIT: Oppdaterte førstepost med litt info =)

Endret av Vrengtpolvott
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...