Gå til innhold

hvorfor er det ikke lov med animasjon som avatar?


Ønsker du at forumet tillater animert avatar?  

122 stemmer

  1. 1. Ønsker du at forumet tillater animert avatar?

    • Ja
      16
    • Nei
      104
    • Vet ikke/ingen formening
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi har, av flere hensyn, ikke tillat animerte avatarer.

 

Jeg legger til en poll, for å få en indikasjon på hva brukerne mener.

9525558[/snapback]

 

 

kan du nevne noen spesifikke grunner? Jeg skjønner bare ikke hvorfor folk er så skeptiske til det.. :ermm:

9528003[/snapback]

Har ikke den ene brukeren etter den andre akkurat sagt at det er stygt og irritirerende? Dessuten kjører forumet også med strenge krav til størrelse (max 6 kb) for å spare på båndbredden.

Endret av Heatsink
Lenke til kommentar
Har ikke den ene brukeren etter den andre akkurat sagt at det er stygt og irritirerende? Dessuten kjører forumet også med strenge krav til størrelse (max 6 kb) for å spare på båndbredden.

9528057[/snapback]

 

 

ja, det er personlige meninger, men jeg ville ha en gyldig grunn! ikke alle som overdriver og synes det er sååå forferdelig som noen her skal ha det til.. :hrm: går det ikke an å få tak i animasjoner på 6 kb? jeg har hatt en animasjon før jeg, før noen sa at det ikke var lov, og da må jeg jo bare spørre hvorfor..

 

ingen som har kommet med en gyldig grunn enda..

Lenke til kommentar
Forbudet mot animerte eller store (I pixler) avatarer, samt forbudet for dynamiske/bilde signaturer er en av tingene som gjør at jeg er veldig aktiv på diskusjon.no, mens jeg ikke takler andre forum.

 

Det er rent og pent, let's keep it that way!

9528082[/snapback]

 

 

så grunnen til at du er her og ikke andre steder er fordi man ikke har animerte avatarer? jøss.. der har jeg mine tvil du.. men jeg skjønner den med bilder i signatur og sånt, for det tar jo opp plass i en tråd! men en avatar? hmm...

 

edit: altså det er ikke det at jeg har så VELDIG lyst på det da, men jeg bare lurer! sånn generelt.. hadde sikkert ikke skaffa meg en igjen om det hadde vært lov heller.. men jeg må få lov til å spørre syns jeg.. :)

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Selvsagt går det ann å få tak i animasjoner på 6kb, Melisma, men det er ikke det som er hovedpoenget.

 

1) De fleste (96%) av alle animerte avatarer er grusomt irriterende og plagsomme.

2) Nesten alle er utrolig stygge å se på. Jeg har fortsatt ikke funnet én fin, animert avatar.

3) De forstyrrer deg når du prøver å lese.

4) De fleste medlemmene her, inkludert styret, vil ikke ha animerte avatarer. Sier ikke det nok?

Lenke til kommentar
Forbudet mot animerte eller store (I pixler) avatarer, samt forbudet for dynamiske/bilde signaturer er en av tingene som gjør at jeg er veldig aktiv på diskusjon.no, mens jeg ikke takler andre forum.

 

Det er rent og pent, let's keep it that way!

9528082[/snapback]

 

 

så grunnen til at du er her og ikke andre steder er fordi man ikke har animerte avatarer? jøss.. der har jeg mine tvil du.. men jeg skjønner den med bilder i signatur og sånt, for det tar jo opp plass i en tråd! men en avatar? hmm...

 

edit: altså det er ikke det at jeg har så VELDIG lyst på det da, men jeg bare lurer! sånn generelt.. hadde sikkert ikke skaffa meg en igjen om det hadde vært lov heller.. men jeg må få lov til å spørre syns jeg.. :)

9528115[/snapback]

 

For å si det slik, så tipper jeg at jeg fort hadde pakket sakene og stukket om det kom noen av de tingene jeg nevner. for du kan banne på at mange brukere ville finne på å velge de mest irriterende, oppmerksomhetssøkende avatarene det er mulig å finne.

Lenke til kommentar

mulig noen blir påvirket av at noen fra styret ikke vil ha det der.. jeg vet ikke.. men på de andre forumsidene så kan jeg ikke se at noen bryr seg halvparten så mye som man gjør her.. :roll: så en må jo begynne å lure litt da.. er ike så irriterende som folk skal ha det til, og ikke alle kom til å skaffe seg en da.. ikke snakk om store greiene..

 

men er ikke så viktig for meg egentlig, var bare ett spørsmål siden jeg har sett det på andre forum.. :)

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Det har rett og slett med at folk ikke vil la diskusjon.no se ut som et juletre hver gang du går dit.

 

Animerte avatarer er imo en uting og jeg kommer til å kjempe med nebb å klør imot det hvis det spørsmålet i det hele tatt blir tatt til vurdering av styret :mad:

9522064[/snapback]

 

Som om jeg skulle sagt det selv. Husk at ikke alle på forumet er er fjorten, og jo nærmere man er fjorten jo mer liker man animerte avatarer. Det er ihvertfall mitt inntrykk.

Lenke til kommentar
men på de andre forumsidene så kan jeg ikke se at noen bryr seg halvparten så mye som man gjør her..

9528211[/snapback]

 

Nå må du ikke glemme at Diskusjon.no er Norges tredje (eller nest?) største forum, og jeg vil påstå at dette forumet er ganske mye mer seriøst enn andre forum hvor de tillater animerte avatarer.

 

En avatar skal gjøre det lettere å kjenne igjen en bruker, ikke gjøre deg irritert og ufokusert. Du kan si hva du vil om rettferd, påvirkning av styret og lignende, men du klarer ikke forandre det at nesten samtlige animerte avatarer er dødsirriterende.

Lenke til kommentar

Blir litt rotete synest eg, avatarer er kjempegreier, veldig greit å identifisere brukarane med. Må eg derimot slå av avatarer for å unngå animerte (noko eg utvilsom ville gjort, skyr det som pesten) forsvinn den funksjonen.

 

Klart det finnes ørten forum med animerte avatarer, men uansett korleis du vrir og vender på det vil ting i bevegelse tiltrekke seg oppmerksomhet som burde vore fokusert på innlegget.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...