Gå til innhold

hvorfor er det ikke lov med animasjon som avatar?


Ønsker du at forumet tillater animert avatar?  

122 stemmer

  1. 1. Ønsker du at forumet tillater animert avatar?

    • Ja
      16
    • Nei
      104
    • Vet ikke/ingen formening
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+142

Jepp, pollen gir nok en klar mening.

Animerende avatarer er irriterende og plagsomme, og flytter ens fokus fra teksten til "det animerende i øyekroken", og gjør det vanskeligere å lese.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg synes det er passelig det som vi til nå har av muligheter for å forme en "personlighet" på dette forumet. Har erfaring med div. andre forum hvor medlemmene er like oppegående, men forstyrrende elementer irriterer såpass mye, så derfor gidder man ikke engasjere seg på samme måte som her. Tror at helhetskvaliteten ville sunket betraktelig om man går for det "enkle".

 

"Leser" disse som ønsker seg mere oppmerksomhet via "noe annet" enn den møysommelige vei det er å innarbeide seg i kulturen, som litt utålmodige. Slapp av sier jeg! Skriv så godt dere bare klarer, og før du vet ordet av det så betyr ikke "stæsj" en dritt. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
er masse bevegelser i reklamer osv på feks VG sine sider, men man klarer jo å få med seg det som står av nyheter o.l for det da!? nei, min mening er at mange her overdriver noe voldsomt.. men vi får bare være enige om å være uenig..

9530429[/snapback]

 

Hvorfor skriver du her da?

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
er masse bevegelser i reklamer osv på feks VG sine sider, men man klarer jo å få med seg det som står av nyheter o.l for det da!? nei, min mening er at mange her overdriver noe voldsomt.. men vi får bare være enige om å være uenig..

9530429[/snapback]

 

Hvorfor skriver du her da?

9530476[/snapback]

Fordi hun er uenig ?

Og vil diskutere!

@diskusjon.no :p

Endret av regga
Lenke til kommentar
Hvorfor skriver du her da?

9530476[/snapback]

 

 

fordi jeg lurte på hvorfor vel!! Og de eneste grunnene jeg har fått vite til at man ikke vil ha det her, er fordi det visstnok er så utrolig forstyrrende og stygt at noen til og med hadde forlatt forumet.. og at man hadde hatt store vanskeligheter med å få med seg innleggets innhold.. :roll: hallo liksom.. :nei: men men, jeg fåkke gjort no med det.. så derfor må man bare bli enig om å være uenig!

Lenke til kommentar
er masse bevegelser i reklamer osv på feks VG sine sider, men man klarer jo å få med seg det som står av nyheter o.l for det da!? nei, min mening er at mange her overdriver noe voldsomt.. men vi får bare være enige om å være uenig..

9530429[/snapback]

Og nettoppp derfor bruker man Adblock ;)

 

 

Hallo liksom! Animerte avatarer kan være litt irriterende! :(

user posted image

9531040[/snapback]

Wow. Der ser man hva man kan få om man kombinerer 10KiB-grense og animerte avatarer! Grusomt... Jeg trekker tilbake alt jeg har sagt i den tråden om større avatargrense i KiB. 6 burde holde.

Lenke til kommentar

"Leser" disse som ønsker seg mere oppmerksomhet via "noe annet" enn den møysommelige vei det er å innarbeide seg i kulturen, som litt utålmodige. Slapp av sier jeg! Skriv så godt dere bare klarer, og før du vet ordet av det så betyr ikke "stæsj" en dritt. :thumbup:

9530089[/snapback]

 

Forumbling? :green:

 

user posted image

 

 

Er det ikke greit å slippe sirkuset og Las Vegas-forum? Hvorofor denne store trangen til å ha animerte avatarer? :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jah, jeg viste hvor ille det kan bli. Og en kan ikke forby "irriterende" avatarer.

9531749[/snapback]

 

 

hvis det er epilepsi fare ute og går, så kan vel en mod si nei..

 

men hva med en sånn en a? den ville dere ikke sagt no på, eller hva?? aaaargh :D

 

user posted image

9531841[/snapback]

 

Denne er jo ganske dritgammel. Ja, nesten like gammel som petit moi.

Jeg synes egentlig at du skal holde deg for fin frøken til å poste slikt snadder!!

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle vi ikke sagt noe om den?

 

1) Den er alt for stor (bredde).

2) Den tar garantert oppmerksomheten bort fra posten.

3) Damer er fine de, men å ha små "filmer" i avataren sin er vel lettere unødvendig.

 

Edit: Jeg kommer aldri til å skifte mening om animerte avatarer, uansett hva slags eksempler du poster :)

Endret av Runar
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...