Gå til innhold

hvorfor er det ikke lov med animasjon som avatar?


Ønsker du at forumet tillater animert avatar?  

122 stemmer

  1. 1. Ønsker du at forumet tillater animert avatar?

    • Ja
      16
    • Nei
      104
    • Vet ikke/ingen formening
      2


Anbefalte innlegg

Hvorfor skulle vi ikke sagt noe om den?

 

1) Den er alt for stor (bredde).

2) Den tar garantert oppmerksomheten bort fra posten.

3) Damer er fine de, men å ha små "filmer" i avataren sin er vel lettere unødvendig.

 

Edit: Jeg kommer aldri til å skifte mening om animerte avatarer, uansett hva slags eksempler du poster :)

9531944[/snapback]

 

 

ja si nå hva dere vil om avatarer, men jeg postet den bare for å putte det litt i perspektiv,, at ikke alle er ett strobe-show med blinkende lys og bla bla bla.. er faktisk mange fine og morsomme avatarer :)

 

opp til enhver hva de synes, men syns at de som vil ha animert skal få lov til å ha det.. syns mange her blåser det opp noe veldig..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(...) men syns at de som vil ha animert skal få lov til å ha det.. syns mange her blåser det opp noe veldig..

9531972[/snapback]

 

Da syns du vel at de som vil ha store, stygge, irriterende bilder i signaturen sin skal få lov til deg også? Eller at de som vil kan få bruke SMS-språk og sin egen dialekt fra indre Randsfjorden?

 

Det må være regler på et sivilisert forum som Diskusjon.no. Animerte avatarer vil senke seriøsiteten kraftig. Men, du kan selvsagt få si og foreslå akkurat det du vil :) Det er ikke det vi ikke liker, det er idéen din.

Lenke til kommentar
Da syns du vel at de som vil ha store, stygge, irriterende bilder i signaturen sin skal få lov til deg også? Eller at de som vil kan få bruke SMS-språk og sin egen dialekt fra indre Randsfjorden?

 

Det må være regler på et sivilisert forum som Diskusjon.no. Animerte avatarer vil senke seriøsiteten kraftig. Men, du kan selvsagt få si og foreslå akkurat det du vil :) Det er ikke det vi ikke liker, det er idéen din.

9531991[/snapback]

 

 

nei, har sagt før at bilder o.l i signaturen tar stor plass i trådene, så det synes jeg ikke er no særlig..

 

men men, opp til enhver hva de mener,, og svaret er jo tydeligvis ett stort feit NEI! så da får jeg bare sitte her og sutre for meg selv da.. :p

Lenke til kommentar

Jeg er mot animerte avtarer pga:

-Irriterende når man skal lese man blir opphengt i noe helt annet en hva man skal lese

-Det vil bli større trafikk, og alle vil bli nøtt till å vente de ekstra sekundene noe som er fryktelig irriterende til slutt

-Det er ikke noe spessielt fint heller

-Det ser rett å slett ikke "profesjonellt" ut.

 

Kun mine meniger.

Lenke til kommentar
Det har rett og slett med at folk ikke vil la diskusjon.no se ut som et juletre hver gang du går dit.

 

Animerte avatarer er imo en uting og jeg kommer til å kjempe med nebb å klør imot det hvis det spørsmålet i det hele tatt blir tatt til vurdering av styret :mad:

9522064[/snapback]

 

Som om jeg skulle sagt det selv. Husk at ikke alle på forumet er er fjorten, og jo nærmere man er fjorten jo mer liker man animerte avatarer. Det er ihvertfall mitt inntrykk.

9528286[/snapback]

huff nei, jeg vil ikke ha animerte avatarer! :no:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...