Gå til innhold

Leeching i Alterac Valley


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var 10ganger så bra pvp system før, nå løper absolutt alle noobsa rundt med pvp gear.

 

Jeg innrømmer at jeg leecher i AV når jeg har andre ting å gjøre, men ellers så spiller jeg fullt ut.

Etter å ha pvp'a for evigheter så sier det seg selv at man går lei,tar bare AV for å få items til arena.

9483198[/snapback]

 

Haha! Du har jo tydeligvis ikke peiling. Det var akkurat like lite "skill" involvert i å bli GM/HM før. Det eneste man trengte var noen måneder forran PCn. Altså kunne man ikke jobbe, ikke ha venner, og man burde helst ikke gå på skole heller.

 

Synes faktisk det er ganske bra at "folk flest" nå har mulighet til å skaffe seg bra pvp-gear. Er også flott at pve-gear ikke lenger er like bra å bruke i pvp. Var kjedelig å bli 2-shotta (1-shotta?) av en pve-mage i instance-epics. No skill involved.

 

Hvis du synes det er så ille å møte folk på relativt likt grunnlag, sier det mer om deg. At "noobsa" løper rundt i bra gear er jo bare flott. Da er det skill som avgjør. De mest dedikerte vil jo fremdeles få det beste gearet først, så hva er problemet?

Lenke til kommentar

Enig med Foork. Rank 14 krevde på min server flere måneder med spilling hver eneste dag fra 0900-0300.

Få av dem som ble 14 fortsatte å spille etter å ha nådd målet. Av de få ser jeg ironisk nok ingen som hevder seg særlig i arena.

 

Pycno, mener du at om man misliker AV pga. leechere skal man finne seg annet å gjøre ?

Lenke til kommentar

Overraska over holdninga til mange her om leeching... Folk må da skjønne at å leeche går ut over andre, og at man ødelegger spillet for de? Tåpelig å skylde på honor systemet.. Er sånn det er lagd, da må man godta det, evt slutte å spille... Er ikke de som faktisk følger reglene som bør slutte å spille...

 

Blir som om en voldtektsmann skulle sagt at "hvis folk er redd for at jeg skal voldta dem, kan de jo bare la vær å gå ut?"

Lenke til kommentar
Blir som om en voldtektsmann skulle sagt at "hvis folk er redd for at jeg skal voldta dem, kan de jo bare la vær å gå ut?"

9484309[/snapback]

 

Den sammenligningen er helt tullete. Man kan ikke sammenligne virkelige og forferdelige hendelser som kan skje i livet med leeching i et spill. Leeching er som juksing, det er sammenlignbart med å bruke en trainer eller en cheat kode. Ja man ødelegger kanskje litt for andre i AV, men når man har spillt opp 4 chars til Exalted der, så blir man litt sånn smålei, og siden AV er den beste plassen å grinde honor som man trenger til gear, så...

 

Jeg bryr meg ikke.

Lenke til kommentar

En ting jeg aldri kommer til å skjønne. Hvis man er LEI AV, hvorfor spiller man AV da? Greit det er beste måten å få honor raskt på, men meningen med spillet er jo å ha det morro, ikke bare bli best på kortest mulig tid. Er du lei AV så gjør dailyquest eller grind cloth eller gjør noe annet en stund så spiller du AV når du har lyst og faktisk vil gjøre progress!

Lenke til kommentar
En ting jeg aldri kommer til å skjønne. Hvis man er LEI AV, hvorfor spiller man AV da? Greit det er beste måten å få honor raskt på, men meningen med spillet er jo å ha det morro, ikke bare bli best på kortest  mulig tid. Er du lei AV så gjør dailyquest eller grind cloth eller gjør noe annet en stund så spiller du AV når du har lyst og faktisk vil gjøre progress!

9484927[/snapback]

 

Fordi slik spillet er designet så er man pokka NØDT til å skaffe honor-gearet om man skal goe arena kanskje?

Lenke til kommentar
Fordi slik spillet er designet så er man pokka NØDT til å skaffe honor-gearet om man skal goe arena kanskje?

9485074[/snapback]

 

Indeed.

 

Problemet hadde vært løst om Veteran's itemene (boots, belt, bracer, neck, rings, pvp trinket) hadde kunne blitt kjøpt for Arena points. Men nopes, man trenger 100.000+ honorpoints og en haug med badges for å få disse must-have (for arena/pvp generellt) itemene. det er over 100 timer med spilling det. For folk med fulltids jobb og familie så vil det ta en evighet med vanlig spilling.

 

Arena derimot, der kan man spille 10 matcher i løpet av en uke og fortsatt få bra med poeng. Sånn sett er det merkelig at arena gear er lettere/kjappere å skaffe enn veteran itemene som man trenger masse honorpoints til. Når man har farmet AV/AB/WSG i en evighet før TBC kom, fått mange chars exalted +++ så tro meg, da ønsker man ikke å må farme i hundre nye timer for å få gear som er pre-req for å komme i et OK arena team!

Lenke til kommentar
Blir som om en voldtektsmann skulle sagt at "hvis folk er redd for at jeg skal voldta dem, kan de jo bare la vær å gå ut?"

9484309[/snapback]

 

Den sammenligningen er helt tullete. Man kan ikke sammenligne virkelige og forferdelige hendelser som kan skje i livet med leeching i et spill. Leeching er som juksing, det er sammenlignbart med å bruke en trainer eller en cheat kode. Ja man ødelegger kanskje litt for andre i AV, men når man har spillt opp 4 chars til Exalted der, så blir man litt sånn smålei, og siden AV er den beste plassen å grinde honor som man trenger til gear, så...

 

Jeg bryr meg ikke.

9484807[/snapback]

 

Er jo selvsagt en ekstrem sammenligning, men den bygger på samme prisipp; At de som følger reglene må bøye seg for de som bryter reglene.

 

Skjønner at folk vil ha honor, men nå er jo systemet lagt opp til at man faktisk må jobbe litt for det.. Synes det er kjipt selv, men å leeche går bare utover andre for det... Hvis alle sammen hadde leecha, så hadde det jo ikke blitt noe honor.... Da hadde en AV kamp tilslutt vært en gjeng med folk som står å hopper i starthula i timesvis uten at noe skjer... Kan liksågodt fjerne hele AV.

Lenke til kommentar

Skjønner at det tar mange timer ingame, men du trenger jo ikke gjøre disse etterhverandre. Wow kommer til å vare mange år til og du MÅ jo ikke ha veteran tingene i morgen, spesielt ikke hvis du ikke liker å gjøre det som må gjøres for å få dem engang. Derfor jeg sier gjør noe annet en stund og ta noe AV av og til så får du til slutt nok honor. Folk må slutte å stresse om å bli best på dagen og heller nye spillet som et spill. Du skal ha det morro mens du spiller, hvis ikke så er jo hele poenget med å spille borte...

Lenke til kommentar

Du har rett, jeg mente "kaste dem ut" i overført betydning. De gidder nok ikke å bli værende så lenge når de oppdager at de ikke får honour lenger. Om de gidder å smekke en geit eller noe slik at de kommer i combat og mister debuffen kommer jo an på hvor mye arbeid de er villige til å legge i det å leeche (noe som jo blir litt paradoksalt).

Lenke til kommentar
Jeg kan enten leeche og få starta arena neste uke, eller jeg kan spille til jeg blir drittlei på vanlig måte og få starta arena i februar..

9485608[/snapback]

Hvis du er så desperat etter å få arena-gear, burde du kanskje snakke med noen.

World of Warcraft er laget for å bli brukt tid på. Hvorfor kan ikke folk forstå det?

 

Skulle vært en egen server for de som faktisk gidder å gjøre noe, samt å vente, så kan alle leecherne bare være på sin egen server. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...